Jolla pitkä työmatka

• Viestiketjun aloittaja ainoako
  • Ensimmäinen viesti
ainoako
siis itsellä työmatkaa reilusti, n. tunti menee suuntaansa, ja sitä myöten lasten hoitopäivät venyvät 9-10 tuntisiksi. Olenko ainoa vai löytyykö ketään "kohtalotoveria"?

alkuper
no kiva kuulla et on muitakin pitkän matkan kulkijoita. Ärsyttää vaan kun aina saa "kauhisteluja" osakseen kun on niin piiiiitkä työmatka ja ihmetellään et eikö niitä töitä löytyis lähempääkin. Kyllähän niitä varmaan löytyis mutta ei oikein perheellisenä (pienet lapset) innosta nuo pätkätyöt. Joskus tuntuu et kaikki parisuhteen ongelmatkin johtuvat, ainakin miehen mielestä, vain ja ainoastaan mun pitkästä työmatkasta :(

Kukkerikuu
Mulla menee noin 50 minsaa matkaan jos ajan suoraan. Mies vie lapset aamulla ja ovat hoidossa näinollen noin 8 tuntia, minä haen puolen viiden jälkeen. Mulle ei ole töitä lähempänä jos haluan oman alan töitä tehdä. Me asutaan maalla ja kaupunkeihin matkaa n. 70 km. Et kyllä meitä löytyy täältä suomenmaasta. Turvallista työmatkaa näin pimeän aikaan! =)

kevätesikko
Samaa sarjaa. Pääkaupunkiseudulla vielä. Mutta työ onkin haastavaa enkä vaihtaisi pois. Lapsen vien minä, mies hakee useimmiten ja hoitopäivän pituudeksi tulee keskimäärin 10h.

Yhteistyössä