Joku varastanut kynntilälyhdyn meidän pihasta.. :/

  • Viestiketjun aloittaja Nipsu
  • Ensimmäinen viesti
Nipsu
Siivoilin tuossa just etupihaa ja huomasin että mun hieno kynttilälyhty on lähtenyt jonkun matkaan... Tarkistin vielä etten oo vieny sitä takapihalle tai minnekään... Siis eihän se nyt mikään erityisen hieno ollut mutta mä tykkäsin kovasti...

Kuka idiootti oikeesti varastaa tollasta toisten pihasta? Asutaan rivitaloalueella ja meillä on suojainen pihatie ja mukavia naapureita.. tai luulin että mukavia...
 
Harmitti
:( Onpa harmi! Koin saman viime syksynä. Vaikka ei kovin arvokas lyhty ollutkaan, tuli semmoinen inhottava tunne, että omalle reviirille on tunkeuduttu. Ja että mitä seuraavaksi.
 
noh
en mä ensimmäisenä kuitenkaan naapureita epäilis, jollei sitten ilmesty naapurin pihalle.
meilläkin hävisi ihmisten pihoilta lasten pyöriä ja ulkoruukkuja, kun tien varressa oli vain kaksi taloyhtiötä, mutta, nykyään, kun tähän on rakennettu pari taloyhtiötä lisää saman tien varteen ei tuollainen tavara enää tunnu katoavan, nykyään lähtee vain esim. aikusten pyörät, joten sanoisin, että kun alue oli ns. suojainen oli kaikennäkösten outojen hiippareiden helppo viedä mitä vaan ja nykyään, kun kiinnijäämisen riski on iso, asialla on ammattilaiset..
 
ap
Niin ja tällä viikolla huomasin kans että postilaatikosta oli viety nimikyltti.. Eikä ollut maassa.. Lisäksi meidän postilaatikkorivin alta löytyi jonkun toisen nimikyltti.. eikä oo kenenkään naapurin.

Ihme porukkaa! |O
 

Yhteistyössä