...
http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_BLIS38%2FPNB%2FSAT_koko+36
kattokaas hintaa nyt
kattokaas hintaa nyt
siellä oli muutama eri koko..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks toi ainoo jäljellä oleva koko?
No skarletti oo haravaAlkuperäinen kirjoittaja Åsa:
No täytyy sit vissiin katoo olisko sopivaa tossua jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja ap:siellä oli muutama eri koko..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks toi ainoo jäljellä oleva koko?
mä en tiedä sopisko tuo 36 mulle.. ku vähän riippuu kengästäAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:No täytyy sit vissiin katoo olisko sopivaa tossua jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja ap:siellä oli muutama eri koko..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks toi ainoo jäljellä oleva koko?![]()
miten voi olla mahdollista. siis postikulujen kanssa vai pelkät kengät. mulle se näyttää 40eAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle tulee hinnaks 75,- :/
Tolla 40 varmaan saa just tiettyjä kokoja ja sit jos valitsee sieltä eri koon niin sit on 75,-Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten voi olla mahdollista. siis postikulujen kanssa vai pelkät kengät. mulle se näyttää 40eAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle tulee hinnaks 75,- :/
kyllä se mulle näyttää kaikki tuolla 40e:lla.. joka koonAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Tolla 40 varmaan saa just tiettyjä kokoja ja sit jos valitsee sieltä eri koon niin sit on 75,-Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten voi olla mahdollista. siis postikulujen kanssa vai pelkät kengät. mulle se näyttää 40eAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle tulee hinnaks 75,- :/
http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_BLIS38%2FPNB%2FSAT_koko+40%2C0Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mistä saa ongittua ne isommat koot tuolla hinnalla? Mulle pitää olla koko 40. Kiitos ap tästä!![]()
Mie katoin sieltä missä lukee heti-toimitusAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mistä saa ongittua ne isommat koot tuolla hinnalla? Mulle pitää olla koko 40. Kiitos ap tästä!![]()
rukoilisirkka sano että tilas jotkut ja jotain kympin pintaan kuulemma. ( kai )Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kun löytyi jo. Mutta kun rahaa tulee vasta perjantaina! |O Pitäisköhän kysyä isältä, että lainaako rahaa, että saan nuo nyt tuolla hintaa. Mutta paljokohan tuohon tulee postikuluja?
Niin siis se toimitus oli kympin. kyllä siitä yhteensä melkeen satanen pätkähti. :ashamed: Sori kun sanoin epäselvästi. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:rukoilisirkka sano että tilas jotkut ja jotain kympin pintaan kuulemma. ( kai )Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kun löytyi jo. Mutta kun rahaa tulee vasta perjantaina! |O Pitäisköhän kysyä isältä, että lainaako rahaa, että saan nuo nyt tuolla hintaa. Mutta paljokohan tuohon tulee postikuluja?
Toivottavasti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi pee, kun tuolla ei saa tilattua postiennakolla! :kieh:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel