Joku silloin himoitsi näitä kenkiä ;)

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onks toi ainoo jäljellä oleva koko?
siellä oli muutama eri koko..
No täytyy sit vissiin katoo olisko sopivaa tossua jäljellä :p
mä en tiedä sopisko tuo 36 mulle.. ku vähän riippuu kengästä :( Mulla on niin pieni jalka että ainotkin on kokoa 33 :LOL: suurin osa kengistä kuitenkin kokoa 36 ku ei niitä myydä sen pienempää prkl :kieh: Ja lasten kenkiä en halua!

ap
Mulle tulee hinnaks 75,- :/
miten voi olla mahdollista. siis postikulujen kanssa vai pelkät kengät. mulle se näyttää 40e
Tolla 40 varmaan saa just tiettyjä kokoja ja sit jos valitsee sieltä eri koon niin sit on 75,-
kyllä se mulle näyttää kaikki tuolla 40e:lla.. joka koon :eek:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mistä saa ongittua ne isommat koot tuolla hinnalla? Mulle pitää olla koko 40. Kiitos ap tästä! :D
http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_BLIS38%2FPNB%2FSAT_koko+40%2C0

tuossa =) oles hyvä!

ap
Ei kun löytyi jo. Mutta kun rahaa tulee vasta perjantaina! |O Pitäisköhän kysyä isältä, että lainaako rahaa, että saan nuo nyt tuolla hintaa. Mutta paljokohan tuohon tulee postikuluja?
rukoilisirkka sano että tilas jotkut ja jotain kympin pintaan kuulemma. ( kai )
Toivottavasti =)

Rukoilijasirkka
Ei kun löytyi jo. Mutta kun rahaa tulee vasta perjantaina! |O Pitäisköhän kysyä isältä, että lainaako rahaa, että saan nuo nyt tuolla hintaa. Mutta paljokohan tuohon tulee postikuluja?
rukoilisirkka sano että tilas jotkut ja jotain kympin pintaan kuulemma. ( kai )
Toivottavasti =)
Niin siis se toimitus oli kympin. kyllä siitä yhteensä melkeen satanen pätkähti. :ashamed: Sori kun sanoin epäselvästi. :ashamed:

Yhteistyössä