...
http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_BLIS38%2FPNB%2FSAT_koko+36
kattokaas hintaa nyt
kattokaas hintaa nyt
siellä oli muutama eri koko..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks toi ainoo jäljellä oleva koko?
No skarletti oo haravaAlkuperäinen kirjoittaja Åsa:
No täytyy sit vissiin katoo olisko sopivaa tossua jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja ap:siellä oli muutama eri koko..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks toi ainoo jäljellä oleva koko?
mä en tiedä sopisko tuo 36 mulle.. ku vähän riippuu kengästä Mulla on niin pieni jalka että ainotkin on kokoa 33 suurin osa kengistä kuitenkin kokoa 36 ku ei niitä myydä sen pienempää prkl :kieh: Ja lasten kenkiä en halua!Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:No täytyy sit vissiin katoo olisko sopivaa tossua jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja ap:siellä oli muutama eri koko..Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks toi ainoo jäljellä oleva koko?
miten voi olla mahdollista. siis postikulujen kanssa vai pelkät kengät. mulle se näyttää 40eAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle tulee hinnaks 75,- :/
Tolla 40 varmaan saa just tiettyjä kokoja ja sit jos valitsee sieltä eri koon niin sit on 75,-Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten voi olla mahdollista. siis postikulujen kanssa vai pelkät kengät. mulle se näyttää 40eAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle tulee hinnaks 75,- :/
kyllä se mulle näyttää kaikki tuolla 40e:lla.. joka koonAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Tolla 40 varmaan saa just tiettyjä kokoja ja sit jos valitsee sieltä eri koon niin sit on 75,-Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten voi olla mahdollista. siis postikulujen kanssa vai pelkät kengät. mulle se näyttää 40eAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle tulee hinnaks 75,- :/
http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_BLIS38%2FPNB%2FSAT_koko+40%2C0Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mistä saa ongittua ne isommat koot tuolla hinnalla? Mulle pitää olla koko 40. Kiitos ap tästä!
Mie katoin sieltä missä lukee heti-toimitusAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mistä saa ongittua ne isommat koot tuolla hinnalla? Mulle pitää olla koko 40. Kiitos ap tästä!
rukoilisirkka sano että tilas jotkut ja jotain kympin pintaan kuulemma. ( kai )Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kun löytyi jo. Mutta kun rahaa tulee vasta perjantaina! |O Pitäisköhän kysyä isältä, että lainaako rahaa, että saan nuo nyt tuolla hintaa. Mutta paljokohan tuohon tulee postikuluja?
Niin siis se toimitus oli kympin. kyllä siitä yhteensä melkeen satanen pätkähti. :ashamed: Sori kun sanoin epäselvästi. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:rukoilisirkka sano että tilas jotkut ja jotain kympin pintaan kuulemma. ( kai )Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kun löytyi jo. Mutta kun rahaa tulee vasta perjantaina! |O Pitäisköhän kysyä isältä, että lainaako rahaa, että saan nuo nyt tuolla hintaa. Mutta paljokohan tuohon tulee postikuluja?
Toivottavasti =)
Käske jonkun siirtää sun tilille rahaa niin pystyt maksaa suoraan.. Toivottavasti kukaan ei vie nenän edestä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi pee, kun tuolla ei saa tilattua postiennakolla! :kieh: