Joku olis voinu sanoo että 50? huolita linkkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
|O |O |O |O |O |O :kieh:
oikeesti ette usko kuinka söi !!!!! |O |O
Käytii 4 muksun kans kaupassa,rahat meni kauppaan kaikki ja automaatin kautta juoksin linkkuun,no eihän se antanu ku 50e ulos siis nostin 100e ja tunki sen 50eurosina,minä raijaan kauppa kassit,kakstosten rattaat ja 4 muksua linkkuun ja meen maksaan.kas tää nainen kehuukin että he eivät ota 50e vastaan,olin vaan et eikä,eikö mitenkään ettei mulla ole muuta rahaa..joo ei ottanu ja arvatkaa oliko kiva raijautua ulos :kieh:
Buah joo ja mua jäi niin kyrsii toi et meen seuraavan kerran ja tuuppaan sille naiselle kauheen kasan hiluja kouraan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kyllä niitten pitää ottaa raha vastaan.. (laita palautetta)...raha kun raha..eri asia toki jos 100euroa tyrkkää...

mutta kun ei ole vaihtorahaa tarpeeks niin miten ne voi ottaa sen vastaan? ei niillä ole satoja euroja käteiskassaa

lahdessa ainakin on niin että ketään ei voi kieltäytyä ottamasta kyytiin vaikka tarjoaisi liian isoa rahhaa. silloin asiakkaan pitää vaan itse hakea vaihtorahat kuskin kirjoittamalla kuitilla bussiyhtiön toimistolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Jos ei ota 50 eurosta maksua niin teidän olisi pitännyt päästä ilmaiseksi! Otappa yhteys sinne linja-autotstoon....

meillä ainakin kävi yks kerta tässä vähän aikaa sitten ettei kuskilla ollu antaa vaihtorahaa niin hänen piti päästää mut ja muksu ilmaiseksi! Eikä siinä ollut mitään ihmettelemistä vaan sain sen käsityksen että normaali käytäntö.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kyllä niitten pitää ottaa raha vastaan.. (laita palautetta)...raha kun raha..eri asia toki jos 100euroa tyrkkää...

mutta kun ei ole vaihtorahaa tarpeeks niin miten ne voi ottaa sen vastaan? ei niillä ole satoja euroja käteiskassaa

Joo, näin on. Ja periaatteessa 50 euron seteliä ei tarvii ottaa siksikään, ettei niillä ole setelin tarkituslaitteistoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Jos ei ota 50 eurosta maksua niin teidän olisi pitännyt päästä ilmaiseksi! Otappa yhteys sinne linja-autotstoon....

meillä ainakin kävi yks kerta tässä vähän aikaa sitten ettei kuskilla ollu antaa vaihtorahaa niin hänen piti päästää mut ja muksu ilmaiseksi! Eikä siinä ollut mitään ihmettelemistä vaan sain sen käsityksen että normaali käytäntö.

Riippuu varmaan paikasta. Ei pääkaupunkiseudulla oo kuskin pakko ottaa 50 eurosta vastaan. Irvistelevät jo 20-euroiselle. Mut toisaalta jos toi ois sattunut täällä, ei ap:n olis tarvinnut maksaa ollenkaan (rattailla ilmaiseksi-sääntö).

jep, ei ota. jotkut kuskit ei ota edes 20? vastaan

tuo sanoi vaan että hänen ei tätä tarvi ottaa vastaan että menkää vaihtamaan se ja se meinas ruveta ensin antamaan takasin rahaa siittä mut yhtäkkiä se vaihtokin mielensä.
kai toi nainen on jotenkin kyrsiintynyt muhun ainakin tuntuu siltä koska se ajaa tätä linjaa.
Se tuli tossa bussipysäkillä mistä lähetään keskustaan tupakalle lasten ja mun viereen ja tyttö sit sano et hyi haisee,sanoin vaan että niin haisee pahalle että mennään vähän sivumalle(odotettiin toiseen suuntaan menevää dösää)
seuraavan kerran kun mentiin rattaiden kanssa linkkuun napisi kun en päässyt rattailla nopeesti sinne :kieh: joo menkää ite yksinänne sellaseen missä on askelma siinä rattaiden nosto kohalla...no kuitenkin..sapettaa et tollasen voisi laittaa jonnekkin lukemaan mitkä rahat siellä käy.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
jep, ei ota. jotkut kuskit ei ota edes 20? vastaan

tuo sanoi vaan että hänen ei tätä tarvi ottaa vastaan että menkää vaihtamaan se ja se meinas ruveta ensin antamaan takasin rahaa siittä mut yhtäkkiä se vaihtokin mielensä.
kai toi nainen on jotenkin kyrsiintynyt muhun ainakin tuntuu siltä koska se ajaa tätä linjaa.
Se tuli tossa bussipysäkillä mistä lähetään keskustaan tupakalle lasten ja mun viereen ja tyttö sit sano et hyi haisee,sanoin vaan että niin haisee pahalle että mennään vähän sivumalle(odotettiin toiseen suuntaan menevää dösää)
seuraavan kerran kun mentiin rattaiden kanssa linkkuun napisi kun en päässyt rattailla nopeesti sinne :kieh: joo menkää ite yksinänne sellaseen missä on askelma siinä rattaiden nosto kohalla...no kuitenkin..sapettaa et tollasen voisi laittaa jonnekkin lukemaan mitkä rahat siellä käy.

Kyll täälläpäin ainakin lukee aikataulukirjassa ja netissä se, kuinka suurta rahaa voi vastaan ottaa.

Tosin on mun yksi tuttu kerran tehnyt sitten niinkin, että kun tarjottiin kahden euron matkasta suunnilleen viidettä viisikymppistä samalle päivälle ohjeista huolimatta, otti sen vastaan ja laski 48 euroa kolikkoina vaihtorahoiksi. :D Siis ei varmaan ollut hauskaa sille asiakkaalle, mutta me kyllä jälkeenpäin naurettiin.. Maltin menetys se on sekin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
^^Jos se tajusi että vaihtorahat eivät riitä. Pitäähän kuskilla olla vaihtorahaa jos muitakin rahalla maksavia matkustajia tulee kyytiin.

kyllä sillä kaiketi oli kun mua ennen maksoi 3 20e setelillä ja mä olisin antanu 50e ni sen olis tarvinnu antaa mulle vain 44e..
no kuitenkin noi voisi laittaa jonnekin lukeen.olisin totta kai menny vaihtaan sen rahan heti automaatista nostettuani muttei aukatauluissa tai missään lue että 50e ei käy..

Yhteistyössä