Joku oli väittänyt, et meidän poika olisi ollut illalla klo 11 heidän ikkunan alla :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d u m b o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

d u m b o

Aktiivinen jäsen
14.09.2005
4 939
0
36
Joku nainen oli opettajalle koulussa väittänyt näin. Mutta eihän se mitenkään voi olla mahdollista, kun poika nukkuu sikeitä joka yö siihen aikaan ja itse kuljen ohi, kun maate menen, joten ei voi olla karannutkaan. En usko, et monikaan tällä kylällä tietää edes poikani nimeä, joten joku tuttu se täytyy olla. Miksi joku väittää sellaista? Ja miksei multa suoraan ole voinut asiaa kysyä?? Mä kun täällä kotona oon päivät pitkät, niin vaivaa tällaiset pienetkin asiat. Pitää kait opelta käydä kysymässä, et mikä tää juttu oikein on.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Kuullostaa aika erikoiselta. Opettajako sulle ilmoitti?

Pojat sanoivat. Ope oli uskonut isoveljea, joka sanoi pikkuveljen nukkuneen siihen aikaan. Ei tää asia niin vakava varmaan ole, mutta mullakun tätä aikaan on miettiä, et mistä joku on sellaista voinutkaan saada päähänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Eihän toi kivalta kuulosta. Minkä ikäinen poika ?

9v ja mun mielestä kaikki hänen kokoisten poikalasten olla kouluiltoina jo viimeistään ysiltä sängyssä ja aina 18.00 viimeistään kotona eikä kulkea pitkin kyliä.

Kuulostaa ikävältä että tommosia puhutaan, vaikka asia ei pidä paikkaansa :/ Tulee mieleen se, kun poikaamme ja hänen kaveriaan eräs mies syytti ikkunansa rikkomisesta ja oli ilmoittanut poliisille heistä.Poliisi soitti meille ja sanoin että ei voi pitää paikkaansa, kun poika ei ole kaverinsa kanssa ollut edes täällä kotonurkissa vaan toisaalla ja heillä oli vielä todistajatkin.Sitten poliisi sanoi, että asia on ihan kunnossa, unohda koko juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:

9v ja mun mielestä kaikki hänen kokoisten poikalasten olla kouluiltoina jo viimeistään ysiltä sängyssä ja aina 18.00 viimeistään kotona eikä kulkea pitkin kyliä.

No entäs jos onkin karannut kun kerran sulla on noin tiukat säännöt? Meidän ekaluokkalainen saa olla puoli kahdeksaankin ulkona.... Varmaan kiva 9-vuotiaasta kun kaverit leikkii pihalla ja itsellä kotiintuloaika jo pikkukakkosen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:

No entäs jos onkin karannut kun kerran sulla on noin tiukat säännöt? Meidän ekaluokkalainen saa olla puoli kahdeksaankin ulkona.... Varmaan kiva 9-vuotiaasta kun kaverit leikkii pihalla ja itsellä kotiintuloaika jo pikkukakkosen jälkeen.

Tiedän kyllä, että meillä on tiukemmat säännöt kuin kavereilla, mutta saa ne kaverit meillä olla myöhempään, mutta kotiintuloajasta pidän kiinni.

Ja edelleenkin tiedän, että ei voi olla karannut, koska itse kulen useamman kerran huoneen läpi jossa poika nukkuu ja vielä sen 11 jälkeenkin olen kömpinyt ohi omaan makkariini koisimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Kuulostaa ikävältä että tommosia puhutaan, vaikka asia ei pidä paikkaansa :/ Tulee mieleen se, kun poikaamme ja hänen kaveriaan eräs mies syytti ikkunansa rikkomisesta ja oli ilmoittanut poliisille heistä.Poliisi soitti meille ja sanoin että ei voi pitää paikkaansa, kun poika ei ole kaverinsa kanssa ollut edes täällä kotonurkissa vaan toisaalla ja heillä oli vielä todistajatkin.Sitten poliisi sanoi, että asia on ihan kunnossa, unohda koko juttu.

No just, ei kannata ensin tulla vanhempien kanssa asiaa selvittämään, vaan heti soittaa poliisit

:headwall:

Yhteistyössä