joku mummo ajoi...

"hui"
Millä kadulla kolari sattui? Mun mummo oli just tohon aikaan menossa johonki kutsuille ja aattelin vaan, et ku ei vaan olis hän kyseessä. Nyt se ei vastaa puhelimeen...

"vieras"
[QUOTE="hui";21897746]Vastaa! Mä oon jo ihan hermona täällä, ku mummo ei vastaa puhelimeen :( Mistä muuten ap tiedät, et minkä ikäsiä lapset oli noin tarkkaan, jos ajoitte vaan ohi?[/QUOTE]
Mummeli istuu putkassa ja siellä ei saa pitää kännyjä.

mammojen puolesta
pois liikenteestä kaikki yli-ikäiset (65+) !!
Aika moni 66-vuotias mummu on turvallisempi kuski kuin esim. 25-vuotias jannu. :) Vanhat ihmiset usein osaavat sovittaa ajon paremmin taitoihinsa kuin hurjastelevat, näyttämishaluiset nuoret. :) Ihan tilastollisesti. Toki jossain kohden ajotaidon edellytykset heikkenevät niin paljon, että ajaminen on lopetettava.

...
Aika moni 66-vuotias mummu on turvallisempi kuski kuin esim. 25-vuotias jannu. :) Vanhat ihmiset usein osaavat sovittaa ajon paremmin taitoihinsa kuin hurjastelevat, näyttämishaluiset nuoret. :) Ihan tilastollisesti. Toki jossain kohden ajotaidon edellytykset heikkenevät niin paljon, että ajaminen on lopetettava.
Osin totta. Jos oisin mennyt yks päivä suojatien yli kun mulle paloi vihreä niin olisin jäänyt surutta kolmen peräkanaa ajavan nuoren pojanklopin alle. Viimenen vielä mulkoili ja paino kaasua. Oma henki kuitenkin tärkeempi. Ylitys oli rampin alkupäässä kun laskeudutaan moottoritielle. Ja nämä siis kääntyivät risteyksessä vasemmalle ylittäen suojatien.

Yhteistyössä