Joku löysi Voicen karkulaisen ja sai 20 000?!!!

Voicellahan tuosta on toitotettu jo pitkään!

Minä kuuntelin vinkin, ja mies oli Stockalla, mutta ei viitsinyt ruveta etsimään. Otti päähän. Sillä se oli selkee juttu, ilmeisesti stocka oli kuitenkin ihan sekaisin, mieheltäkin oli kysytty: Oletko sinä Voicen karkulainen.

Huomenna vielä klo 12.00 tulee Voicelta vika vinkki, summa taitaa olla silloin joku reilu tonni.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 18:02 poikia3 kirjoitti:
Voicellahan tuosta on toitotettu jo pitkään!

Minä kuuntelin vinkin, ja mies oli Stockalla, mutta ei viitsinyt ruveta etsimään. Otti päähän. Sillä se oli selkee juttu, ilmeisesti stocka oli kuitenkin ihan sekaisin, mieheltäkin oli kysytty: Oletko sinä Voicen karkulainen.

Huomenna vielä klo 12.00 tulee Voicelta vika vinkki, summa taitaa olla silloin joku reilu tonni.
Eipä toi paljon kysymykseen vastsannut :whistle: Että jotain karkulaista on etsitty palkkion toivossa, mutta kun täällä on paljon mammoja jotka ei edes tiedä mikä voice on. Eikä ees nolota ettei tiedä, jos ja kun se ilmeisesti joku poppikanava on.

Eikä minua miltei 4-kymppistä nolota tunnustaa kuuntelevani voicea työmatkoilla. Mikä sitten olisi sopivaa ja arvoistani kuunneltavaa, en ymmärrä.

Ihmettelyn sijaan voi myös googlata.

www.voice.fi löytyy myös

Voice on siis sekä tv-kanava että radio-kanava entinen kiss.

Yhteistyössä