Joku Idols heebo soitti esikoiselle

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Esikoinen täyttäny netissä jonkun Idols jutskan, meinaa mennä sit koelauluihin. Tää heebo kyseli että jos esikoinen pääsee jatkoon yms niin saako meille kotiin tulla kuvaamaan :whistle: Kaikenlaisia käytännön neuvoja oli antanut koelauluihin ja kysellyt mitä opiskelee. Kun vastaus oli että autoalalla, niin tää kysy että eiks sua haittaa jos menee likaa kynsien alle :D

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kun vastaus oli että autoalalla, niin tää kysy että eiks sua haittaa jos menee likaa kynsien alle :D

:laugh:
Samantapaisia kysymyksiä minäkin työssäni saan. :D

Osaako se oikeasti laulaa? Siis OIKEASTI?

Pakko kysyä, kun kauhulla muistelen niitä myötähäpeän tunteita viime vuonna muutaman kilpailijan kohdalla. Joka kerta mietin että eikö edes vanhemmat oo voinu sanoo että koittaisit vaikka jotain muuta alaa...

Mäkin haluaisin tietää osaako se sun mielestä laulaa oikeesti hyvin? Nimittäin voi olla kova paikka jos tehdään koko suomen kansan edessä naurunalaiseks ja tvssa vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Au:
Osaako se oikeasti laulaa? Siis OIKEASTI?

Pakko kysyä, kun kauhulla muistelen niitä myötähäpeän tunteita viime vuonna muutaman kilpailijan kohdalla. Joka kerta mietin että eikö edes vanhemmat oo voinu sanoo että koittaisit vaikka jotain muuta alaa...

Samaa mietin. Toisaalta hyvä, että viimeistään siellä sanotaan, että kokeiles muitakin ovia. Mutta monessa tapauksessa vanhemmat olisivat voineet pelastaa lapsensa julkiselta nöyryytykseltä, jos olisivat ajoissa vinkanneet, jotta älä mene paikalle.

(Kommentoimatta sen kummemmin siihen, miten asiallista tuomareilta on lytätä nuori maanrakoon...)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
(Kommentoimatta sen kummemmin siihen, miten asiallista tuomareilta on lytätä nuori maanrakoon...)

No en tiedä asiallisesta, mutta sen sanon että jos tänä vuonna tehdään taas iltalehtiin niitä kohuotsikoita siitä kuinka "tuomarit itkettivät Jenna-Maariaa, 17-vee", niin voisi katsoa joku peiliinkin. Pelin henki on kuitenkin aika selvä, joten ei sinne kannata mennä, jos oikeasti laulaa kun varis, eikä itkemättä kestä kuullaa negatiivista palautetta.

No kyllähän tuon laulu mun korvaani kuulostaa ihan kelvolliselta, mut tiiä sitten niistä julmista tuomareista. Ja täytyypi sitten valmentaa tuota kestämään kunnon myttyymistä, onpahan sitten iloinen yllätys jos sellaista ei tulekaan.

No kyllähän tuon laulu mun korvaani kuulostaa ihan kelvolliselta, mut tiiä sitten niistä julmista tuomareista. Ja täytyypi sitten valmentaa tuota kestämään kunnon myttyymistä, onpahan sitten iloinen yllätys jos sellaista ei tulekaan.

No sä taidat itse jo vähän veikkailla lopputulosta? Tiedät ettei pääse jatkoon... "kuulostaa ihan kelvollisesta", toi ei mun mielestä ole ainakaan kehu! Tuomarit voi olla raakoja, mutta jos ihminen osaa laulaa niin ei ne silloin paskaks hauku. Ehkä sen lapses pitäis vielä harkita osallistumista tai sit sanot oman mielipiteesi, että olet ihan ok, et loistava.

Jos se ei ihan sysipaska ole niin anna mennä vaan. Ottaahan ne jatkoon niitä "mielenkiintoisia persoonia" jotka ei kovin hyviä edes ole, koska niistä saa hyvää juttua telkkariin. Yleisö sitten jossain vaiheessa tiputtelee ne "mielenkiintoiset" pois.

Kovin nuoren en antaisi osallistua, koska voi olla kova kolhu jos tippuu tai saa ankaraa krittiikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No sä taidat itse jo vähän veikkailla lopputulosta? Tiedät ettei pääse jatkoon... "kuulostaa ihan kelvollisesta", toi ei mun mielestä ole ainakaan kehu! Tuomarit voi olla raakoja, mutta jos ihminen osaa laulaa niin ei ne silloin paskaks hauku. Ehkä sen lapses pitäis vielä harkita osallistumista tai sit sanot oman mielipiteesi, että olet ihan ok, et loistava.

Välillä ne siellä lähettää kotiin sellaisia, jotka mun korviin kuulostaa ihan kelvollisilta. Joten mene ja tiedä, ei voi ymmärtää Idols tuomareiden sielunelämään.

Ja tyttö täyttää joulukuussa 18v, et ei mikään kauheen pikkanen pentu enää.

Älä hei kirjottele tänne kauheesti, kohta on Iltalehden otsikoissa että "Idols-Jessen äidin avoin tilitys nettipalstalla: vieläkin sattuu kun pissaan!"

(Joo tiedän kyllä että et oo just noin kirjottanu. Mutta ei oo kovin vaikee tunnistaa autoalalla olevaa kilpailijaa jolle on tänään soitettu ja juteltu kynsienalusista.)

Alkuperäinen kirjoittaja Hep:
Älä hei kirjottele tänne kauheesti, kohta on Iltalehden otsikoissa että "Idols-Jessen äidin avoin tilitys nettipalstalla: vieläkin sattuu kun pissaan!"

(Joo tiedän kyllä että et oo just noin kirjottanu. Mutta ei oo kovin vaikee tunnistaa autoalalla olevaa kilpailijaa jolle on tänään soitettu ja juteltu kynsienalusista.)

:laugh: :laugh: :laugh:
Tottapuhuen, siellä on satojasatojasatoja koelaulajia, joista suurin osa ei varmaan edes pääse telkkariin. Ja jos tuo nyt sit sattuis pääsemään pitkällekin, niin sit täytyy vaihtaa nikkiä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hep:

:laugh: :laugh: :laugh: heti seiskaan kätyröimään!

Yhteistyössä