onko, kertoisitko tarkemmin?Alkuperäinen kirjoittaja DEEKU:Vanha uutinen jo!!
niinpä on mutta eipä ole tullut täällä pyörittyä aikoihin ja täällähän on aina se varma ja oikea tieto tarjolla....Alkuperäinen kirjoittaja DEEKU:Vanha uutinen jo!!
SE on vasta epäiltynä ja siihen liittyy ilmeisesti joku pedofiili rinki ja useita uhreja jos oon oikein ymmärtänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:onko siis jonkun teini kanssa ollut vai oikein lapsen?
ei ehkä bändi ole tunnettu ollut ennen kuin vasta nyt.....itse en asu enää paikkakunnalla vaikka sukua asuu.Alkuperäinen kirjoittaja **:asun kyseisellä paikkakunnalla, hassua että se bändi on muka noinkin tunnettu jo
Kerron sulle salaisuuden, helvetin moni haluu. Ne on vaan tosi harvassa jotka ei käsitä seurauksia ja toteuttaa fantasioitaan. Ja jotka myöntää haluavansa. Muista että lain edessä on pedofiili vain jos toteuttaa halujaan.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:millain joku voi olla niin sairas että haluaa lasta
höpö höpö, ei ole vaimoa ei lasta!Alkuperäinen kirjoittaja v:epäillyllä on vaimo ja pieni lapsi.
poistakoon joku jos ei saa julkaista tälläistä
Höpöhöpö itelles. Kyllä muuten on. Lyödäänkö asiasta vetoa? Epäilty on ihan itse julkisuudessa aiemmin nämä asiat ilmoittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:höpö höpö, ei ole vaimoa ei lasta!Alkuperäinen kirjoittaja v:epäillyllä on vaimo ja pieni lapsi.
Ei tarvi lyödä vetoa. Sinä luulet mutta minä tiedän. Hänellä EI ole vaimoa, eikä lasta/LapsiaAlkuperäinen kirjoittaja ....:Höpöhöpö itelles. Kyllä muuten on. Lyödäänkö asiasta vetoa? Epäilty on ihan itse julkisuudessa aiemmin nämä asiat ilmoittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:höpö höpö, ei ole vaimoa ei lasta!Alkuperäinen kirjoittaja v:epäillyllä on vaimo ja pieni lapsi.
en ole minäkään ikinä tommosesta bändistä kuulluAlkuperäinen kirjoittaja **:asun kyseisellä paikkakunnalla, hassua että se bändi on muka noinkin tunnettu jo