Joku 21v opiskelijatyttö kuvittelee että mun entinen mies (34v)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
on aidosti ihastunut siihen. Voi tyttöparka jos luulee että mies näkee siinä jotain muuta kuin ulkonäön ja nuoruuden. Ei kukaan normaali aikuinen mies ota tuollaista parikymppistä kakaraa tosissaan. Mies vain leikkii tytön kanssa, olen varma siitä.

Omituisinta tässä on se että tuo ex-mieheni on korkeasti koulutettu, kypsä ja oikeasti fiksu mies. Tuo tyttö taas ei ole minkään arvoinen, pelkkä nuori opiskelija. Luulisi että normaali aikuinen mies ei jaksa parikymppisten jauhopäiden juttuja, eihän niillä voi muutenkaan olla mitään yhteistä. Mitä annettavaa pikkutytöllä muka voi olla aikuiselle miehelle?

En ymmärrä miten mies on viihtynyt sen kanssa näinkin kauan, olin varma että heittäisi pois heti kuultuaan iän mutta nyt ilmeisesti ovat muuttaneet yhteen. Suhde on siis vakava.

Aijai mikä katkeruus täältä huokuaa :) taidat olla vielä exäs perään kun noin ärsyttää. Antaa heidän olla ja tehdä niinkuin parhaaksi näkee. Murto-osa parikymppisistä on myös yllättävän kypsän oloisia ikäisekseen.

Eikö kukaan taaskaan tunnista Ikistä (Ikäerohullu)? Vaikka tämä on varmaan tuhannes esiintyminen häneltä palstalla.

Ja Vauva-palstalle taas näitä samoja parikymppinen nainen + päälle kolmekymppinen mies -aloituksia taas tehdään sellaista tahtia, että ne ovat jatkuvasti etusivulla.

Eikö kukaan taaskaan tunnista Ikistä (Ikäerohullu)? Vaikka tämä on varmaan tuhannes esiintyminen häneltä palstalla.

Ja Vauva-palstalle taas näitä samoja parikymppinen nainen + päälle kolmekymppinen mies -aloituksia taas tehdään sellaista tahtia, että ne ovat jatkuvasti etusivulla.
No mulle on ihan sama onko provo vai ei. Yleensä pyrin vastaamaan tyylin mukaan, eli jos on räikeä provo, sitä räikeämpi on myös mun vastaus (y)