Jokos sais veikkauksia kumpi masu on? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
vko 17+2

Picture1121.jpg

tässä kuvassa näyttää jotenkin isohkolta

Picture1122.jpg

Kumpikohan tuolla asustaa. No pääasia tietenkin on, että olisi terve lapsi. Poika sekä tyttö meillä on jo. Ja itse en oikein osaa toivoa toista, toista enempää.

Rakenneultra olisi 14 päivä ensi kuuta.

Mutta uskaltaakos/osaakos kukaan arvuutella kumpi olisi?

Tosihan se on, ettei sitä mahasta näe. Mutta paljon puhutaan tyttö- ja poikamahoista. Neitiä odottaessa kyllä maha oli mieletön. Empä vaan enää muista, missä vaiheessa se oikeasti alkoi leviämään.

Niinhän sitä ajatellaan että poikamaha tulee vain eteen, mutta tyttömaha leviää sivuille. Toi olis siis poika :) Mut mulla oli ihan viimeseen asti täysin poikamaha, ei takaa näkyny yhtään, ja silti tuli pikkuinen tyttö :) Onnea joka tapauksessa, kumpi sitten onkaan!

Miks työnnät tolla tavalla mahaas eteen päin noissa kuvissa? Korjaa hyvä nainen hyvissä ajoin asentoasi ettet joudu kärsimään samoista lonkkakivuista loppuraskaudessa kuin mä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja huiks:
Miks työnnät tolla tavalla mahaas eteen päin noissa kuvissa? Korjaa hyvä nainen hyvissä ajoin asentoasi ettet joudu kärsimään samoista lonkkakivuista loppuraskaudessa kuin mä. :)

Pitääkin muistaa tarkkailla tuota ryhtiasiaa. Kun ei sitä tieten tahtoen työnnä mahaa eteenpäin. :)

Yhteistyössä