Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämäkin bloggaus kärsii siitä, että ihmisellä on kymmennen sormea. Simpson-tyylillä tietokoneetkin olisi keksitty ehkä sata vuotta aikaisemmin.
Ai että mitä höpäjän? No tuossa on pari täytekohtaa, ja lisäksi tuo kohta 9 ei minusta pidä paikkansa. Bloggaaja yritti puolustella tätä, mutta vähän kaukaa haetuksi jäi.
Mun mielestä kyllä aikamoista liibalaabaa. Ajatukset poimittu tod.näk. jostain muualta kuin bloggaajan omasta päästä. Vähän tuollaista facebookin kiertostatustyyppistä juttua..
Onhan näitä samantyylisiä luettu. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Onhan näitä samantyylisiä luettu. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Hyvin on kuitenkin korostettu tuota oman asenteen merkitystä. Hyvää vastapainoa näille palstan monille valitusketjuille.
Lähes kaikki ideat on tavalla tai toisella kierrätettyjä joka tapauksessa.
Niin, perussanomaltaanhan tuo teksti on pääosin toki oikeassa, mutta minuun se ei tehnyt kamalan suurta vaikutusta kuitenkaan. Ja aivan varauksetta, en kuitenkaan ajattele, että maailma antaisi sitä, mitä sille antaa. Ihmisten välisessä kanssakäymisessä uskon jollain tasolla siihen, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Mutta ajatus siitä, että maailma antaisi meille sen, mitä olemme sille antaneet on minulle vieras. Ehkä noissa maailma antaa- sanoissa oli olevinaan joku yleväkin kielikuva, mutta minä olen sitä mieltä, että maailma ei anna aina vastavuoroisesti, vaan joskus se vaan ottaa.. ja toisilta ihan kohtuuttomasti.