Jokos ootte bonganneet Tuksun uusimmat kuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua jotenkin ihan oikeasti surettaa, kun ihminen on kaikkien naurun aiheena :( vaikka kuinka itse tuonne kuviin tunkisi:( Vahvasti epäilen, että kaikki ei ole ihan kunnossa, ja vuosien kuluttua moiset otokset saattavat harmittaa...

Antaisi media olla... Mistään ei opita mitään... Suuri osa ihmisiä varmasti katsoo kuvia, ja ylentää itsensä samalla kun alentaa Tukiaisen :( :( :(

Äläs naura... Jos vaikka oisit tuolla metsässä kytännyt, kun -30 asteen pakkasessa koiria ulkoiluttelin. Baarikuvia valitettavasti tuskin on, elleivät ole liki parin vuosikymmenen takaa :) Kun en baareissa vaan yksinkertaisesti viihdy :(

[QUOTE="niin";23189763]Ja sä haluaisit olla sen mies, mutta et uskalla[/QUOTE]

No kapiainen on varmasti ollutkin Tuksun kanssa, kuten puoli Suomea ilmeisesti. Mutta niin, itse söisin lasinsiruja ennenmmin kuin näyttäisin blondatulta Mervi Tapolalta jo alle kolmikymppisenä. Mutta oma valinta: mietin miltähän Johanna näyttäisi, jos sillä olisi oma, luonnollinen tukka, oma lisäilemätön vartalo, ei pinotexia eikä pinkkiä empäri naamaa, ei tekoripsiä eikä muutakaan feikkiä. Voisi olla ihan suloinen, tavallinen nuori nainen. Mutta niin, sitten se suu pitäisi myös ymmärtää pitää kiinni...

[QUOTE="sipsi";23189853]Äläs naura... Jos vaikka oisit tuolla metsässä kytännyt, kun -30 asteen pakkasessa koiria ulkoiluttelin. Baarikuvia valitettavasti tuskin on, elleivät ole liki parin vuosikymmenen takaa :) Kun en baareissa vaan yksinkertaisesti viihdy :([/QUOTE]

Mun yhellä eksällä on musta kuva kun mulla seisoo ja oltiin saunomassa eli älä välitä.

[QUOTE="sipsi";23189886]No voihan :( :( :([/QUOTE]

Eip haittaa ja on hänen naamakirjakaverit sitä haluneet ihan livenä tulla ihmettelemään, ei se oo niin pennin päälle.

[QUOTE="vieras";23189721]Onhan se joskus ollut oikeasti nättikin hyvinvoivan näköinen...

johannatytto3_2002JID_503_vi.jpg

Mikä siis meni vikaan ja miksi??? :( Mitä IHMETTÄ tapahtui, että nyt joudume katsomaan tuollasia kuvia, mitä ap linkitti?[/QUOTE]

Tuossa kuvassahan Johanna on oikeasti kaunis. Nykyään ihan karmea ilmestys.oikeasti,vaikea sanoa pitäisikö sääliä vai nauraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh? mies;23189793:
Se jääkööt minun ja puhelimen väliseksi asiaksi, en mä itseasiassa edes tiedä miten tänne saa valokuvia laitettuu. Voin toki laittaa yhden pillun kuvan minkä sain tänä viikonloppuna.

Viikonlopun pimppi esiin!

[QUOTE="linda";23189898]Tuossa kuvassahan Johanna on oikeasti kaunis. Nykyään ihan karmea ilmestys.oikeasti,vaikea sanoa pitäisikö sääliä vai nauraa.[/QUOTE]

Todella kaunis :)

Yhteistyössä