Jokos olette siirtyneet nukkumaan alasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alasti nukutaan aina kun ollaan kotioloissa keskenämme. Olen myös sillon tällön vauvan vieressä nukkunut alasti, vauvalle ja imetykselle tekee vaan hyvää ihokontakti ainakin ekat kuukaudet. Vanhempi lapsi osaa nukkua sitten omassa sängyssä jos ei kauhea hätä joskus tule. Maidon valuminen on ärsyttävää, yleensä otan harsoliinan mukaan jos käyn hakemassa vauvan viereen enkä jaksa rintsikoita pukea päälle.

Olis kyllä inhottavan kuuma ja ummehtunut olo jos olis aina jotain päällä. Ei ihme että tulee tulehduksia ja eritteitä jos ei koskaan itsekään tuuleta.

En tykkää nukkua alasti, koska en pidä käsivarsistani ja en halua katsella niitä viimeisenä kun menen nukkumaman :D Nukun ympäri vuoden löysässä t-paidassa ja aina ilman alushousuja.

Mä nukun aina lähes alasti, pelkät pikkarit jalassa. Olen niin kova pyörimään unissani etä t-paita on hankala. Helpompaa olla ilman. Kesällä mulla ei ole edes lakanaa sängyssä, menis vaan ryttyyn pyörimisestä ja kuumuudesta. Inhoan sitä kun lakana tarttuu märkään/kosteaan ihoon kiinni.

[QUOTE="miemie";28489214]Mä nukun aina lähes alasti, pelkät pikkarit jalassa. Olen niin kova pyörimään unissani etä t-paita on hankala. Helpompaa olla ilman. Kesällä mulla ei ole edes lakanaa sängyssä, menis vaan ryttyyn pyörimisestä ja kuumuudesta. Inhoan sitä kun lakana tarttuu märkään/kosteaan ihoon kiinni.[/QUOTE]

Mua ahdistaa ihan hirveesti jos on pikkarit jalassa nukkuessa! Toi ois mun painajainen, jos pitäis nukkua pelkästään pikkareilla. :D

Mä joskus luin jostain Anna-Leena Härkösen haastattelun, jossa hän neuvoi naisia tuulettamaan pimppaansa edes yöllä. Siitä asti olen nukkunut ilman alushousuja ja enää en voisi kuvitella nukkua niillä. :D

[QUOTE="Vieras";28486114] Ei ihme että tulee tulehduksia ja eritteitä jos ei koskaan itsekään tuuleta.[/QUOTE]

Ei mulla ole koskaan ollut mitään tulehduksia tai ylimääräisiä eritteitä vaikken yöllä alasti nukukaan. Ikää on 35v. eikä ole ikinä ollut edes hiivatulehdusta joka tuntuu monella olevan vaivana aina välillä.