No voihan harmitus.. Mulla siis tänään kp 34, ja ei vielä ainakaan mitään merkkejä tädistä, ainut mikä on niin rinnat ei ehkä ole enää niin kipeät, pelottaa et jos tuosta vielä kivut vähenevät niin menkkojahan se enteilee..

mutta arat ovat edelleen kuitenkin (piti ihan tarkistaa

) TRänään tuli huono olo ruokailun jälkeen, aivan kylmänhikeä puski ku tuntui että joutuuko töissä vessaan oksentamaan lähteä, mutta meni sitten ohi, ja nyt taas illalla, kun tuli nukuttua 17-21(!!)päikkärit niin iltapalan jälkeen sama homma.. :O viimekuussa oli kyllä samoihin aikoihin(?) samat oireilut tuon olon suhteen, että liittyisikö pms juttuihin sitten. pitäs alkaa pitää jonkinmoista päiväkirjaa pms, ovis, ja mahd muista oireista, niin selkiytyisi monet asiat.. nyt e sitten tiedä joko sitä huomena testailis, vai säästelisikö vielä tuota testiä, ettei turhaan testailisi, jos ei sitten mitään näkyisikään, perjataina olen lähdössä reissuun, ja ennen sitä olisi toki kiva tietää missä mennään.. dpo olisi kyllä huomenna minun laskujeni mukaan 14. mutta jos se sitten heittääkin kun ei pupuiltu tuolloin ovun aikoihin kuin yhden kerran kp24, niin jos ovu olisikin heittänyt päivällä tai kahdella niin sehän heittää taas tuota dpo:ta. eli saattaa olla vasta 12-13 :kin. ymmärrätkö edes näistä sepustuksista mitään ?
tämmöstä siis tänne, odottelua, jos vinkkejä tähän tilanteeseen, suntaan tai toiseen löytyy niin vastaan nuo otetaan!