Jokohan voisi plussata, jos on tullakseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mirkku

Vieras
Eli viime menkat olivat 3.4, ja kierto noin 33-34 ja hedelmöittyminen olisi tapahtunut n. 24.4. menkkojen pitäisi siis alkaa keskiviikkona. Kävin apteekista hakemassa, 2 apteekin oma testiä, jokohan noista toisen uskaltaisi käyttää, jos iltapisusta tekisi? Voisiko näyttää jo plussan, siis jos tuo meille suotaisiin?
Kiitos niille jotka vaivautuvat..

No mepä ei voida tietää näyttääkö jo plussaa. Jos menkat myöhässä / pitäisi nyt alkaa, voit testata. Jos ei myöhässä, kannattanee odotella.

Tee ihan miten haluat :)

Voit kyl testata jo. Mä itte aloin testata 29.4 ja menkkojen pitäis alkaa pisimmän kierron mukaan huomenna. Sain haamun sillon ja se joka päivä vahvistui :) Tänään tuli jo kunnon plussa :)

Mulla edelliset menkat alkaneet 2.4, kierto epäsäännöllisen epäsäännöllinen 30-45 päivää ja testailen perjantaina ellei siihen mennessä ala.. Kahdesta muusta olen testannu plussaa molemmista vasta rv6+1

Oiii.. ihanaa. pakko varmaan haamutoiveissa illalla lirauttaa. :D mulla oli kyllä viime menkkojen kierto 50(!!) päivää, että voiskohan to vaikuttaa mitenkään..? :O arvatkaa vaan olinko helisemässä kun mitään ei tapahtunut pitkiin aikoihin, ei plussaa eikä menkkoja :D:D

minkäpitunen kierto muuten pingulilla, en tiiä voisko se sitte vaikuttaa ku noin aikasin kuitenki haamuja? jos olis ees suurinpiirtein sama ku mulla.. :) oliko sulla millon ovulaatio? tai siis hedelmöittyminen.

Nega!! tein äsken ja negahan sieltä pärähti. aivan puhdas vielä.. voih. vessaan mennessäni en murehtinut, vaan ajattelin että vaikka sieltä nega tulisikin niin ei syytä huoleen sillä eiväthän menkat ole edes myöhässä, et ehtiihän sitä vielä plussata, mutta totuus on toinen, nyt surettaa ja ihmetyttää, että eikö vieläkään ole tärpännyt :( kai sitä kuitenkin odotti liikaa jotakin pientä merkkiä, edes haamujenhaamua.

kiitos näistä jokseenki lohduttavista sanoista, vaan kyllä se silti pistää miettimään että missä mennään. ajattelin vasta perjantina seuraavan kerran testailla, siis jos ei ole tätiä näkyny.. Mutta luulempa että jää ajatuksen tasolle, ja testaan jo tuossa ke, tai viimeistaan to :D

tehdään haidi se! :D toivottavasti ei vaan menkkoja näy ennen sitä.. menkkaoireita ollut jo 2 viikkoa. ei kyllä ennen ole noin aikasin tuntunut vielä missään, ja rinnat arat, ei kyllä nännit ole enää kipeät ollenkaan, vaikka ovun jälkeen olivat arat (niinku kyllä joka kierrossa), nyt siis kipu tuntuu rinnan sisällä, ja tuntuu jotenkin kovana. ja turvoksissakin ovat..

Mulla oli tuossa päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää sellasta mahakipua, jota usein onki. Siitä tiedän varautua siteeseen ja nytkin varauduin, mut eipä alkaneetkaan.
Viime viikolla yökein parina päivänä ja vaa'alla olen käynyt päivittäin, joko on turvotusta tai jotakin mut paino junnaa +1-1,5kg normaalista koko ajan.
Mä toisaalta toivon et menkat tulis, koska kolmas olis todellakin suunnittelematon.. Vauva otetaan tietenkin vastaan jos on tullakseen. Inhottavaa vaan odottelu :( Onneks sisko tulee huomenna kylään niin saan muuta ajateltavaa.

Mulla on monena aamuna ollut maha just sen tuntunen ku menkat ois alkanu tai alkamassa, mutta mennyt sitten mopeasti ohi. Ja sitten iltapäivästä tulee sellanen outo mahaolo, aivan kuin olisi maha aivan tyhjä, ja siihen liittyy sellanen tietty heikotus, ei siis huono olo, vaan jotenkin et ei oikeastaan sellainen ihme kipuilu. siis tyhjämaha olo. joka siis varmaan pitää aivan paikkansa, sillä jo aamu kymmeneltä on töissä ruokailu, ja sen jälkeen ei tule useinkaan yötyä ennen kotiin tuloa, vain kahvia. mutta ei ennen ole vaivannut. ennen on ollut aivan rehellinen nälkä, kotiin tullessa, mutta nyt vain tämä tyhjä olo.

oi voi! <3 nyt jännättää sun puolesta. minä en kyllä vielä uskalla testailla ku ei ole enää ku tuo yksi testi, ja ei viittis kokoajan niitäkään ólla ostelemassa!:D:D mutta mutta.., jos huomenna ehtis aamulla ennen töihin lähtöä tekemään, siis jos ei menkkoja kuulu, niin ehkä teenkin:) pelottaa vaan jos siinä ei sitten mitään näykkään, nin selvä oli kyl tuo eilen tekemä testi. ei edes haamua tullu testiajan umpeuduttua.. :O tulehan kertomaan tännä sitten tuo tulos!

Tilasin eilen kotitesti.fi:stä itselleni testejä (siellä on äitienpäivätarjous!!) ja tulivat tänään postissa, mut eipä tarvinnut alkaa testailemaan kun vuoto alkoi aamulla (kp35) :| Toisaalta vuodon alkaminen oli kyllä suuri helpotus, vaikka aloinkin nyyttiä jo toivoa :heart:

Mitenkähän sulla on tänään päivä menny? :wave: :)

No voihan harmitus.. Mulla siis tänään kp 34, ja ei vielä ainakaan mitään merkkejä tädistä, ainut mikä on niin rinnat ei ehkä ole enää niin kipeät, pelottaa et jos tuosta vielä kivut vähenevät niin menkkojahan se enteilee..:( mutta arat ovat edelleen kuitenkin (piti ihan tarkistaa:) ) TRänään tuli huono olo ruokailun jälkeen, aivan kylmänhikeä puski ku tuntui että joutuuko töissä vessaan oksentamaan lähteä, mutta meni sitten ohi, ja nyt taas illalla, kun tuli nukuttua 17-21(!!)päikkärit niin iltapalan jälkeen sama homma.. :O viimekuussa oli kyllä samoihin aikoihin(?) samat oireilut tuon olon suhteen, että liittyisikö pms juttuihin sitten. pitäs alkaa pitää jonkinmoista päiväkirjaa pms, ovis, ja mahd muista oireista, niin selkiytyisi monet asiat.. nyt e sitten tiedä joko sitä huomena testailis, vai säästelisikö vielä tuota testiä, ettei turhaan testailisi, jos ei sitten mitään näkyisikään, perjataina olen lähdössä reissuun, ja ennen sitä olisi toki kiva tietää missä mennään.. dpo olisi kyllä huomenna minun laskujeni mukaan 14. mutta jos se sitten heittääkin kun ei pupuiltu tuolloin ovun aikoihin kuin yhden kerran kp24, niin jos ovu olisikin heittänyt päivällä tai kahdella niin sehän heittää taas tuota dpo:ta. eli saattaa olla vasta 12-13 :kin. ymmärrätkö edes näistä sepustuksista mitään ?:D

tämmöstä siis tänne, odottelua, jos vinkkejä tähän tilanteeseen, suntaan tai toiseen löytyy niin vastaan nuo otetaan! :)

En kyllä ymmärrä noista mitään :D Mut eipä se niin vaarallista ole. Kannattaa ehkä sitten testailla ennen reissua, ite olisin aivan levoton testaamatta ja jos sattuu rentoutumaan ni johan ne menkat alkaa jollei ole varautunu.

Yhteistyössä