Jokohan tästä pääsis lähiaikoina synnyttämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3xäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3xäiti

Vieras
Vatsa ollut erittäin löysällä nyt 1,5vrk mutta huono olo ei ole yhtään päätä vain särkee hillittömästi (verenpaine koholla 150/91). Paikat oli pehmeet ja kaulakanavaa jäljellä 1cm rv 36+0 vauva myös tosi matalalla + valkuaista virtassa +/- =) Nyt viikkoja 37+3 ja on kolmas raskaus jo. Aiemmat on käynnistetty ennen la:ta joten aiempia kokemuksia spontaanista lähdöstä ei ole. Mitä luulette joko lähtö olisi kiinni päivistä/tunneista?

samaa pohdin minäkin. maha kuralla, kohdunkaula kypsynyt, auennut, lyhentynyt, vauva on niin matalalla että käytännössä puoliksi ulkona jo, valkuaista, supistuksia ollut jo pari viikkoa (harjoitus-supistuksia ja pari kunnollistakin per päivä.), kauheita "menkkakipuja" (joita mulla ei menkkojen kanssa oikeastaan ole.) liatulpan bongasin vajaa viikko sitten. 38+5. ruokahalu muuttunut kokonaan.

vuorotellen hajoilee pää ja elän pumpulissa. ainakin kaksikertaa päivässä pitää käydä hypistelemässä pikkuista pöllönuttua joka on otettu esille vauvan kotiintulovaatteeksi. löydän itseni myös tuijottamasta tyhjää vauvansänkyä ja näen unia vaipanvaihdosta.

en oikein tiedä miten päin olisin. tulis nyt! vaikka heti!

voi mennä yliki. mulla ollu pojat lähtökuopissa jo vkolla 30, limatulpat meni 2kk ennen syntymää ja 2 cm auki. toinen synty la päivänä, toinen meni 10 pvää yli. ei niistä koskaan tiä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
voi mennä yliki. mulla ollu pojat lähtökuopissa jo vkolla 30, limatulpat meni 2kk ennen syntymää ja 2 cm auki. toinen synty la päivänä, toinen meni 10 pvää yli. ei niistä koskaan tiä.

no ei todellakaan! mua supisteli kipeesti usein öisin ja olin jo lähdössä mutta aina ne loppu. tätä jatku pari viikkoo. kanavaa ei jäjellä moneen viikkoon ja aukikin olin. yliaikatarkastuksessa olin 3cm auki. päättivät käynnistää kun lapsvettä oli liian vähän. tiä sit koska olis lähteny syntyyn itestään. syntyi 40+4

Yhteistyössä