Jokohan tänään saataisiin Cheryll ulos bb:stä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis voisisiko sen saada sieltä pois???
Mä en ymmärrä mitä ihmiset siinä oikein näkee. Kertokaa mulle?
Siinä ihmisessä ei ole mitään aitoa eikä positiivistä. Jos kukaan on ohjelmaa tarkemmin seurannut, Cheryll aloittaa suurimman osan riidoista.
Tänääkin sai taas shown aikaiseksi, kun on niin vaikeaa, kun on äänestyksessä. Oikein Chipa show joka toinen sunnuntai...

Se vain harmittaa, että sitten kun toivottavasti joutuu pihalle (ettei vain voita) niin Vappu hiillostaisi sen Risto sviitti yöstä ja näyttäisit Chipalle klipit siitä!!
Sitä suihinottokohtausta ei valitettavasti ole missään, onneksi sentään livenä nähty, että tietää mikä feikki muija on!

Oikein tekopyhä. Pari päivää sitten vinkui ja kiljui "hyi hyi yöäk!" kun pojat olivat laittaneet kondomeja sen laukkuun.
Arggghhh.

Haluunhaluunhaluun!!! hirvee harmi jos Kaisa-Reeta lähtee, jotenki tykkään mimmistä vaikka se onki vähä sellanen rekkal**bo. Ihan hyvällä. Vähä äijä. Mut SIKANA harmittaa jos vielä tuota jakorasia/tekopyhäblondia joutuu kattelemaan!!!!!!!!!!!!!!

Mä oon sun kanssa samoilla linjoilla että voitais pistää se likka tänään ulos. Se on ainoa (tykkää hokea sitä itekin) joka ei mee kympillä mukaan kaikkeen vaan varoo omaa julkisuusimagoaan koko ajan "te ette voi sanoa noin, mitä ulkomaailmassa musta sit ajatellaan?".... ARRRRGGGGGHHH...

Nyt mun muistini pettää, et mikä suihinottokohtaus?

Sehän omien sanojen mukaan tykkää liikkua elitistisissä piireissä ja imenyt hyvät tavat jo äidinmaidossa.No imenyt elitistisesti sitten mitä on imenyt....Promottori ihan,siis tuote-esittelijä...

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mä oon sun kanssa samoilla linjoilla että voitais pistää se likka tänään ulos. Se on ainoa (tykkää hokea sitä itekin) joka ei mee kympillä mukaan kaikkeen vaan varoo omaa julkisuusimagoaan koko ajan "te ette voi sanoa noin, mitä ulkomaailmassa musta sit ajatellaan?".... ARRRRGGGGGHHH...

Nyt mun muistini pettää, et mikä suihinottokohtaus?

Riston kanssa oli sviitissä ja otti siltä suihin!! Mitään peittoja tms. ei ollut edessä, siis ihan niin selvästi näkyi kuin vain voi.
Ok, ei siinä mitään, mutta kun on suuttumiseen asti väittänyt muille, että hän ei ole mitään tehnyt Riston kanssa, vain muutaman pusun vaihtanut, ei edes kosketellut.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Sehän omien sanojen mukaan tykkää liikkua elitistisissä piireissä ja imenyt hyvät tavat jo äidinmaidossa.No imenyt elitistisesti sitten mitä on imenyt....Promottori ihan,siis tuote-esittelijä...

:whistle:

mua edelleen jaksaa naurattaa se että Chipahan ei harrasta yhdenyönjuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:

Ja imenyt myös aatteen äidinmaidosta..eli kommari :laugh: . sanoi siihen tyyliin sen kommuuni tehtävän aikaan.

Yhteistyössä