jokohan sitä kohta vois alkaa lähtöä odottelemaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttamatonko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malttamatonko?

Vieras
Eli siis synnytyksen käynnistymistä odottelen.. :) toissa yönä supisteli kolmen tunnin ajan jo ihan suht hyvin, tuntuivat paineena vatsassa mutta sitten loppuivat..tänään supistellut aamusta asti ja jokainen supistus tuntunut vatsassa, välillä joutuu asentoa vaihtamaan..eivät ole vielläkään säännöllisiä, väli on 15-20min. mutta jokohan voisin ruveta ajattelemaan ettei enää menisi kauhean kauan käynnistymiseen? :)

Minäkään en toivoa juuri anna =) Itsellä ollu jo monena yönä ( ei peräkkäisinä ) useamman tunnin supparijakso 10min. välein pääasiassa ja tosi kipeitäki välillä ja kasassa edelleen...

tänään aamusta asti ollu alapää kipee ja pissaaminen on kamalaa ja paineen tunne alamahalla ja limaa tuli aivan älynä ( limatulppa kai ) ja edelleen sitä tuolla on... ällöä joo, mutta toiveet on korkealla et pääsis jo hommiin =) 38+3, mutta mulla isohko vauva tulossa niin joutas jo ulos.

Mulla oli vaaleenpunanen limatulppa edellisessä raskaudessa,nyt tulee paljon vaaleaa limaa.Limatulppa?Rv tasan 39.
Uskaltaako enää seksiäkään harrastaa jos paikkoja auki ja limatulppa tullut..

[QUOTE="Meikku";22360917]Mulla oli vaaleenpunanen limatulppa edellisessä raskaudessa,nyt tulee paljon vaaleaa limaa.Limatulppa?Rv tasan 39.
Uskaltaako enää seksiäkään harrastaa jos paikkoja auki ja limatulppa tullut..[/QUOTE]

ei kait se seksi haittaa näillä viikoilla ku korkeintaan synnytys käynnistyy jos hyvin käy =)

Yhteistyössä