Jokohan pitäsi pakata sairaalakassi synnytystä varten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Odotan meidän neljättä lasta rv36+4 ja mietin että pitäsiköhän jo pakata sairaala kassi valmiiksi???Aiemmissa odotuksissa pakkasin jo rv35 mutta kaikki kolme lastamme ovat syntyneet vasta rv 42(keskimmäinen 41+4)..Onko kenellekään käynyt niin että aiemmat lapset synttyneet yliaikaisena ja sitten seuraava aiemmin?

Yli on menny kaikki kolme, käynnistykseen asti. :headwall: Kassinhan voi toki aina pakata hyvissä ajoin, mut nyt viimeisimmässä pakkasin vasta la:n jälkeen, oman "mielenterveyteni" takia en alkanu edes aiemmin odottaa lähtöä. :xmas:

Mulla on huomenna viimeinen neuvola-lääkäri,aiemmissa raskauksissa mulla ollut viim lääkäritarkastuksessa kohdunsuu ihan kiinni,kanavaa jäjellä eikä edes pehmennyt yhtään.Nyt odotan toiveikkaana jos nyt olis edes jotain etenemisen merkkejä..Tiedän että vaavi syntyy sitten kun on valmis mutta nämä loppuviikot on iana tällaista että toivoisi jo pienen syntyvän pian..

Ehtii sitä pakata vielä synnytyksen alettuakin. Saapahan jotain tekemistä supistusten väliinkin. Tosin sitä itsekin ajattelin, että jos supparit alkavatkin jossain muualla kuin kotona ja tuleekin äkkilähtö... Silloin olisi kyllä kiva, jos omat vaihtovaatteet ja hygienia tarvikkeet olisi jo valmiina kassissa, jonka mies voisi sairaalaan tuoda.

Ap:n kyssäriin. Mulla 3 ensimmäistä on menneet yli la:n ja neljäs syntyi jopa päivää ennen eli ihan on mahdollista päästä synnyttämään ennen la:takin.

Yhteistyössä