K
kutinaa
Vieras
En tiiä mistä sain saddarit tai mitä lie ovat. Kutissu jo kesästä asti. Luulin hiivaks mutta ei oo kyllä mitään hiivaa. Kutisee ja pistää tietyistä kohdista vaan. Mietin että oisko syyhyä, mut en nää mitään käytäviä eikä kutise muualta ku tuolta.
Oon nyt kokeillu NiX shampoota jonka pitäisi tehota päätäihin ja saddareihin. Pesin sillä muutaman kerran mut ei ku kutina vaan jatku.
Iho on jo rikki, välillä pistää, en tiiä pistääkö karvat vai pureeko joku. Vai onko vaan iho ärtynyt.
No nyt sit koitin Nix:in jotain voidetta, jonka pesin pois 12 tunnin päästä. En kyllä laittanut sitä koko kroppaan kun en usko mitään syyhyä olevan.
Vielä välillä pistää että on pakko kynnet upottaa häppäreihin.
Eikö kellään ole ollut satiaisia että tietäis kokemuksesta sanoa????
Oon ihan tuskanen enkä lääkäriin halua mennä tän jutun kanssa vaikka ei tässä nyt ole mistään sukupuolitaudista kysymys.
Oon nyt kokeillu NiX shampoota jonka pitäisi tehota päätäihin ja saddareihin. Pesin sillä muutaman kerran mut ei ku kutina vaan jatku.
Iho on jo rikki, välillä pistää, en tiiä pistääkö karvat vai pureeko joku. Vai onko vaan iho ärtynyt.
No nyt sit koitin Nix:in jotain voidetta, jonka pesin pois 12 tunnin päästä. En kyllä laittanut sitä koko kroppaan kun en usko mitään syyhyä olevan.
Vielä välillä pistää että on pakko kynnet upottaa häppäreihin.
Eikö kellään ole ollut satiaisia että tietäis kokemuksesta sanoa????
Oon ihan tuskanen enkä lääkäriin halua mennä tän jutun kanssa vaikka ei tässä nyt ole mistään sukupuolitaudista kysymys.