Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Roikota niitä! B)
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitä helvettiä, kukaan ei sano mun mahalaatikosta mitään vittuilevaa edes![]()
![]()
Eka kuva tyyliin neljään vuoteen mitä laitan niin kukaan ei sano halaistua sanaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitä helvettiä, kukaan ei sano mun mahalaatikosta mitään vittuilevaa edes![]()
![]()
Eka kuva tyyliin neljään vuoteen mitä laitan niin kukaan ei sano halaistua sanaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitä helvettiä, kukaan ei sano mun mahalaatikosta mitään vittuilevaa edes![]()
![]()
Pyynnöstäsi: Onko miehesi remonttimies kun siltä löytyy kotoa noin iso pakki? Näkyykö tuo kartassa kun kaikki muutkin isot kukkulat on sinne merkattu? Toimiiko mahasi talvella laskettelurinteenä? Joko riittää vai joudunko laittamaan lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sun pitäs olla jossain mainoksessa. Ennen ja jälkeen kuvissa.
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Kylhän noita voi vyön kanssa käyttää, mutta mikä onkaan ihanampaa, kun laihtuu, pääsee ostamaan uusia pienempiä farkkuja =)
Alkuperäinen kirjoittaja hemyli:heitähän tänne päin niitä yli 44......
Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emiilia harmaana:Ai vielä -10 kg!?? Olet sit ihan luuranko.. paljon on painoa ja pituutta nyt?
Mun mielestä maha näyttää hyvältä, ja housut joutaa pois, et niitä enää tarttee =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Seksikäs vatsa![]()
Oikeesti!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:Kuinka paljon oot pienentynyt.. Koossa tai kiloissa..
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Seksikäs vatsa![]()
Oikeesti!!
![]()
..Kiios, KUKAAN e ole aiemmin sanonut mulle noin
:hug: