Jokohan nää pöksyt vois heittää pois?*kuva mukana*

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Joo joo, tiedän että maha on vielä iso ja löysä mutta katsokaa noita bökiä mitä käytin vielä tammikuussa :o :o :o Että tosta ollaan lähdetty ja tässä nyt ollaan, -10kg vielä.

Teen inventaariota vaatekaapissa ja ajattelin kaikki kokoa 44 isommat heittää kylmästi uffafaalle :D

Niin se kuva jäi

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mitä helvettiä, kukaan ei sano mun mahalaatikosta mitään vittuilevaa edes :o :o

Eka kuva tyyliin neljään vuoteen mitä laitan niin kukaan ei sano halaistua sanaa :D

Oot kumminki lainannu miehen housut kuvaa varten :p

(olikse edes alkeellista vittuilua, ei tainnu olla :D )

Eka kuva tyyliin neljään vuoteen mitä laitan niin kukaan ei sano halaistua sanaa :D

Pyynnöstäsi: Onko miehesi remonttimies kun siltä löytyy kotoa noin iso pakki? Näkyykö tuo kartassa kun kaikki muutkin isot kukkulat on sinne merkattu? Toimiiko mahasi talvella laskettelurinteenä? Joko riittää vai joudunko laittamaan lisää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:

Pyynnöstäsi: Onko miehesi remonttimies kun siltä löytyy kotoa noin iso pakki? Näkyykö tuo kartassa kun kaikki muutkin isot kukkulat on sinne merkattu? Toimiiko mahasi talvella laskettelurinteenä? Joko riittää vai joudunko laittamaan lisää ;)

:laugh: :laugh: Hei kiitos, nyt alkaa olla oikea 2+ meininki :D :hug:

Ai vielä -10 kg!?? Olet sit ihan luuranko.. paljon on painoa ja pituutta nyt?

Mun mielestä maha näyttää hyvältä, ja housut joutaa pois, et niitä enää tarttee =)

Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emiilia harmaana:
Ai vielä -10 kg!?? Olet sit ihan luuranko.. paljon on painoa ja pituutta nyt?

Mun mielestä maha näyttää hyvältä, ja housut joutaa pois, et niitä enää tarttee =)

En ole, siis olen vieläkin BMIn mukaan lievästi ylipainonen, mahaa siis on vielä, en paljon huutele painostani mutta kerran kuvanki pistin niin 80kg ja 170cm, li vielä kymppi pois niin olen ensimmäistä kertaa elämässäni normalipainonen :o

Yhteistyössä