Joko tiedätte?

• Viestiketjun aloittaja Marja
  • Ensimmäinen viesti
äitee
tuskin mitään erikoista. lapsilta saan jotain kivaa,itse tehtyä. mut muuten päivä on ku muutkin. itse saa keittää ja kiertää mummuloita lasten kans ku isäntä on pellolla

vieras
Lapset ovat ilmeisesti tehneet päiväkodissa kortit. Mies yrittää kuumeisesti keksiä jotain lahjaa ;). Ja mä muistan ihan selkeästi, että olemme kahden viimeisen viikon aikana sanoneeni, että haluaisin hankkia uuden epilaattorin ja että mun pitäisi mennä kasvohoitoon kosmetologille pikkuhiljaa :D!
Onneksi mun mies ei jätä mitään viime tippaan...

pini
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
en tajuu..enhän mä ton ukon äiti oo??
mä sanoin myös, että muista ostaa äitilles vaikka kukka, sano et juu hoidossa on samoin kun sun lahjas.. sanoin et kuule, en sun äitisi oo. vastaus oli: arvostan sinua meidän lasten äitinä, niin että haluan myös muistaa sinua. tuossa oli jo lahjaa kummasti, mutta lieee se pakettikin tulossa

Minä
Muksujen yllätyksiä en tiedä, ne on kaapissa ja minä olen kiltisti ollut katsomatta. Mieheltä sain jo eilen kannettavan tietokoneen, se nyt olis ollut muutekin piakkoin hankinnassa. Eli tavallaan siis sellainen yhdistelmä tarpeellista ja äitienpäivää :D

Yhteistyössä