Joko teillä on välikausipuvut käytössä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä on välillä -2 ja +3 suunnilleen.. En ole vielä laittanut ja eilenkin laitoin villapuvun tuonne toppahaalarin alle kun tuuli ja minua itseä ainakin paleli..2v tyttö on meillä
 
Salama McQueen
Samanlaisia lämpötiloja täälläkin ja vielä talvivermeillä. Mää oon laiska, puen mieluummin paksumman puvun ja vähemmän alle kuin välikausivaatteet ja pynttään sinne. :whistle:
 
joanna
no eipä ole. toppapuku on tosi lämmin ja kyllä mä sitä edelleen käytän vaikka näillä nolla keleillä. kauppareissulla on sit vaan pitkä takki ettei tuu niin kuuma. vasta sitten kun rupee oleen kunnon plussa kelejä laitan välipuvun päälle ja sillonkin varmaan villaa alle.
 
:O
Alkuperäinen kirjoittaja geffi:
Toppapuku on vielä, villahaalarin kans, mut kauppareissuilla (ostoskeskus) oli jo välikausi puku käytössä.
härre kuud missä asutte?

meil on kerran tänä talvena tarvittu villapuku, ja joensuun korkeudella asutaan..
 
hyyppä
Alle villahaalari ja kylmemmällä kelillä vielä fleece väliasu lisäksi.Hyvin tarkenee.Villäkypärämyssy ja kauluri ja lämmin lakki.
Meillä ainakin välikausihaalari pitää tuulta ja vettä ym.
 
vieras
niin pitkään toppapuku kun on lumet maassa. meillä sitä vielä suht reippaasti kumminkin. ihmettelin kun kaveri tänään kertoin laittavansa pojalle välikausihaalrin päälle, vaikka tuulee ja tuntuu tosi viileeltä.. mutta jospa se on sit lämminverinen :D
 
kuu
ei ole... ulkona puol metrii lunta. ja välillä tuulee.... aamulla autossa poika valitti et on kylmä, vaikka päällä pitkät kalsarit, kollege housut, pitkä hihanen paita ja college paita, ja sukat ja tietysti toppapuku ja hattu ym....
 
gollage
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
ei ole... ulkona puol metrii lunta. ja välillä tuulee.... aamulla autossa poika valitti et on kylmä, vaikka päällä pitkät kalsarit, kollege housut, pitkä hihanen paita ja college paita, ja sukat ja tietysti toppapuku ja hattu ym....
ei ollu gollitsi hattua?
 

Yhteistyössä