Joko teidän päiväkotiryhmissä on alkaneet uinnit?

• Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti
Wieruus
[QUOTE="Sirkkeli";29209949]Siis onko se joku uusi juttu nyt, että päiväkodeissa on uintikerrat? Ainakaan mun lapsen aikaan ei ole ollut missään miedän kaupungin tarhassa uintia.[/QUOTE]Ei täällä ainakaan ole uusi asia. Aina on kuulunut päiväkotien toimintaan täällä. Tai aina ja aina, mutta sen reilu 20vuotta mitä olen ollut tietoinen päiväkodeista.

Wieruus
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29210157]Täälläpäin ei pääse uimaan ei luistelemaan ei mihinkään. Kaupungilla ei ole rahaa. Missäpäin suomea ap asuu?[/QUOTE]Keski- Suomessa.

juuuu
Pieni paikkakunta pohjoisessa. 5v pääsee 6 kertaa ja 4v 4kertaa. Kunnallisessa hoidossa ilman erillisiä kustannuksia. Isommalla alkanut, pienemmällä menee kevätkaudelle.

huonon päivähoidon syy
Päiväkoti-ikäiset saavat uimassa käymisestä paljon enemmän hyötyä kun oma vanhempi vaivautuu heidät hallille viemään. Meidän kaupungissa olisi riski lähteä uimahalleille. Olisi otettava liian monta lasta sinne kerrallaan tai sitten liian monet lapset joutuisivat jäämään entisestään vähän henkilökunnan kanssa pärjäämään mitenkuten päiväkodille.

Jotain järkevää yhteistä tekemistä pitää sentään kotien vastuullekin jättää ;)

Meidän

"Veiras"
Mieluummin käyn ite lasten kanssa. Ihan tarpeeksi vahdittavaa kahdessakin uimataidottomassa, olisin ihan sydän väärällä jos olisivat päiväkotiryhmän kanssa.

Sama pätee kyllä luisteluun ja hiihtoon, mä saan paljon nopeemmin kahdelle lapselle luistimet jalkaan kuin jos yks hoitaja sitois 10lapsen luistimia..

Yhteistyössä