Mä nukun seiskaan.Sitten herätys töihin.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:just menos kun pian muksut herättää kuiteski. Peukkua että saan edes kasiin nukkua :wave:
No mikset ole jo nukkumassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä nukun seiskaan.Sitten herätys töihin.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:just menos kun pian muksut herättää kuiteski. Peukkua että saan edes kasiin nukkua :wave:
Ei väsytä.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:No mikset ole jo nukkumassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä nukun seiskaan.Sitten herätys töihin.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:just menos kun pian muksut herättää kuiteski. Peukkua että saan edes kasiin nukkua :wave:
|O
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ee:no en.. itken täällä kun koskee niveliin ( kai reumaa ) :´(
mulla ei oo todettu sitä mutta oireet viittaa selkeesti siihen menee koko yö itkiessä.. voiko reumaan muuten kuolla tyhmä kysymys mutta..Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa::hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ee:no en.. itken täällä kun koskee niveliin ( kai reumaa ) :´(
Mullakin koskee mutta vaan joskus
Ja nyt lähdenkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei väsytä.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:No mikset ole jo nukkumassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä nukun seiskaan.Sitten herätys töihin.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:just menos kun pian muksut herättää kuiteski. Peukkua että saan edes kasiin nukkua :wave:
|O
Mutta kyllä sitä silti pitäisi pikku hiljaa mennä...