Joko täällä on ollut ketju lahjoista?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Avaimenperän ihan omin pikku kätösin tehdyn, kaulakorun ihan omin pikku kätösin tehdyn, korurasian ihan omin pikku kätösin tehdyn ja monta korttia ja piirrustusta, miehen hankkiman ruusupuskan ja äitienpäivälounaan.

"veeras"
Sain kukan ja kortin sekä lapsilta kortteja. Olemme ostaneet leikkimökin ja sanoin että se on paras äitienpäivälahjani, tosin sitä ei vielä saatu pihaan :) Mulle riittää kukka ja kortti. Lahjoja en äitienpäivänä kaipaa mutta yllärit on tietysti aina mukavia.

Me kakkuiltiin jo eilen, koska huominen pääsykoe pilkistelee ikävästi ja piti käyttää tämä päivä pääsääntöisesti lukemiseen, täällä mä silti olen.. :whistle:
Tänään sain aamupalan sänkyyn, herkkulounaan, kukkia ja kortin jossa pojan joku...en tiedä mitä se esittää :D:heart:

Lapset olivat tehneet tahoillaan kortit. Tyttökin (4-v.) yllätti sillä, että oli kirjoittanut itse korttiin tekstit. Ihana! :)
Pojalta sain itse tehdyn kukka-aiheisen seinävaatteen.
Mies muisti minua verenpainemittarilla. :D

Mä sain pirtelökoneen, kukkia, 300€ shoppailurahaa, taulun ja mies laittoi ruokaa :)
Mulle olisi ihan hyvin riittänyt kahvi sänkyyn mutta toi laittaa aina kaiken ihan överiksi. No
en valita, todella huomaavaista. :)

en mitään, koska mies sanoi suoraan ettei osaa ostaa minulle lahjoja. sain kuitenkin 50 shoppailurahaa
ja löysin tyyliseni, hehtaarikokoisen musta/violetin kangaslaukun joka tulee jonkin aikaa
palvelemaan hoitolaukkuna. lisäksi mies leipoi mielikseni suklaakakun, vaikkei ole mikään
suklaanystävä

mieheltä aamukahvin ja kotitekoista kääretorttua, pojalta huovutetun patalapun ja kortin jonka oli koulussa tehnyt, kun oli kuullut miun sadattelevan entisiä patalappuja :D Vaatimaton on <3

Yhteistyössä