Joko suunnittelette joulua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maomao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maomao

Aktiivinen jäsen
23.05.2010
4 535
12
38
Itse olen alkanut vähän hahmotella joulun ruokia ja lahjoja tietysti, ne tykkään hankkia ajoissa. Koristeita tai kortteja en ihan vielä tee tai laita esille.. :xmas:

Ja mitä teillä sitten tulee joulupöytään? Lähinnä yritän alkuruokia keksiä, kun osa ei syö kalaa ja osa karppaa. Pääruoat taitavat toistua vuosi vuodelta samankaltaisina, jälkiruokia keksisin liikaakin :)

Kyllä vain!

Kuusiakin katsottu naapurin metästä jo 'sillä silmällä' ;)

a075.gif

Juu, suunnittelen kyllä. Ostin ihania omppu-kulkusiakin, sidon ne paperinaruun ja laitan kattoon roikkumaan niin saavat lapset sitten kilkatella niitä :D

Ruuat nyt on samat varmastikin kuin joka vuosi..

Ainiin joo, ja joululahjoja on jo osteltu (en ostele siis pitkin vuotta, yleensä hirveessä paniikissa juuri ennen joulua..) ja joulukortteja oon lasten päikkäreiden aikaan saanut väsättyä neljä kappaletta :)

Suunnittelen ja paljon!
Justiinsa laitoin kuvia kynttilänjaloista mitä tuunasin, mutta mä oon niin hannu.huomaamaton nykyään täällä että se ketju painu jo :D
Valoja oon laittanu pihalle rautalanka sydämmeen ja risutötteröön ( tai oikeestaan ne on portaikossa ) Paperinaru kranssi on seinällä.
Ihanaa ku tule joulu :heart:

Joo, tosin ruokapuolta ei tarvitse miettiä, kun se on joka joulu täsmälleen samanlainen. Kauppalapunkin olen tallentanut tietokoneelle, printtaan sen aina samanlaisena joulusta toiseen :xmas:

Lahjoja suunniteltu tarkasti, osa ostettukin
Joulupöydän antimet mietitty tarkasti (olemme jouluna mökillä, joten ruokia syödään nyt vain joulunpyhät, joten määrätkin pitää miettiä tarkasti, että riittää, mutta ei tarvitse pois heittää)
joulukortit tehty
koristeita tehty
2 kynttelikköä jo ikkunalla tunnelmaa luomassa

Yhteistyössä