Joko Suomen poliisi on Brysselissä opastamassa avainten kilistelyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossahan puhutaan avaimesta, siis oletan sen tarkoittavan yhtä kappaletta. Miten se yksi avain saadaan kilisemään? Jos avaimenperässä ei ole muuta siis kiinni?

Mahtavaa! Miksei Bataclanin teurastuksen uhreille tullut tämä mieleen? Olisivat tökkäisseet avaimella silmään konekiväärillä tulittavaa turvapaikanhakijaa.

huoh, puhe oli poliisin ohjeistuksesta jos joku suomessa käy kiinni

teillehän tää juttu on vaan iso vitsi, minkä varjolla saa kirjoitella paskaa nettiin ja esittää olevansa niiiiiiiiiiin fiksuja.

en ainakaan ole nähnyt yhtään suvakin juttua jossa näin törkeästi loukattais pariisin uhreja, tai vitsailtaisi heidän kohtalollaan teiltä näitä juttuja kyllä löytyy

teillehän tää juttu on vaan iso vitsi, minkä varjolla saa kirjoitella paskaa nettiin ja esittää olevansa niiiiiiiiiiin fiksuja.

en ainakaan ole nähnyt yhtään suvakin juttua jossa näin törkeästi loukattais pariisin uhreja, tai vitsailtaisi heidän kohtalollaan teiltä näitä juttuja kyllä löytyy
Et tietenkään, tehän käytte ihmisten kimppuun fyysisesti kun muut vain kirjoittavat peloistaan ja turvattomuuden tunteestaan.

Onko veitset terotettu itsenäisyyspäivän iskua varten? Kelle tämä nyt on vitsi? Minua ei ainakaan naurata kun vasemmisto tuhoaa Eurooppaa.

Onko veitset terotettu itsenäisyyspäivän iskua varten? Kelle tämä nyt on vitsi? Minua ei ainakaan naurata kun vasemmisto tuhoaa Eurooppaa.

terroristit olis tuon homman onnistuneet tekemään ihan ilman pakolaiskriisiä, satutko muistamaan esim WTC iskuja?
tulemalla pakolaisten mukana, ne saa vaan aikaan just tätä kaaosta, mitä te puheillanne yritätte levittää
yhtä hyvin ne olis voinut passejensa kanssa lentokoneella tulla lomailemaan, mut halusivat käyttää pakolaisreittiä saavat enemmän huomiota.Ne terrori-iskuin osallistumattomat pakolaiset on isisille ihan yhtälailla vihollisia kuin mekin, joten isku oli samalla lailla heitä kohtaan osoitettu.
ymmärretty? no, enpä usko.
jatka vasemmiston haukkumista jos se sua helpottaa.

terroristit olis tuon homman onnistuneet tekemään ihan ilman pakolaiskriisiä, satutko muistamaan esim WTC iskuja?
tulemalla pakolaisten mukana, ne saa vaan aikaan just tätä kaaosta, mitä te puheillanne yritätte levittää
yhtä hyvin ne olis voinut passejensa kanssa lentokoneella tulla lomailemaan, mut halusivat käyttää pakolaisreittiä saavat enemmän huomiota.Ne terrori-iskuin osallistumattomat pakolaiset on isisille ihan yhtälailla vihollisia kuin mekin, joten isku oli samalla lailla heitä kohtaan osoitettu.

https://www.rt.com/news/323009-germany-weinheim-npd-clashes/

Artikkelissa vasemmisto oli taas kerran hillunut ja oikein kunnolla. harmittaako ettet ollut siellä?

Minä jatkan vasemmiston mollaamista, niinkuin moni muukin. Olette idiootteja, lue nyt oikeasti mitä kirjoitit, ethän edes itse pysty uskomaan tuota.

https://www.rt.com/news/323009-germany-weinheim-npd-clashes/

Artikkelissa vasemmisto oli taas kerran hillunut ja oikein kunnolla. harmittaako ettet ollut siellä?

Minä jatkan vasemmiston mollaamista, niinkuin moni muukin. Olette idiootteja, lue nyt oikeasti mitä kirjoitit, ethän edes itse pysty uskomaan tuota.

mä en käyttäydy vihamielisesti tai väkivaltaisesti ketään kohtaan, puolustaisin sinuakin, jos sellainen tilanne tulisi vastaan, et katsele ihan itse kivoja pikku videoitasi.

miksi ei olisi noi terroristit voineet tulla normaalisi maahan? itse puhutte et suomesta lähtee isisin joukkoihin väkeä ja palaa takaisin millä ne sit kulkee? taikamatolla?

iskujen päätekijä oli varakkaasta euroopassa asuvasta perheestä, joka kävi parhaita kouluja, mut alkoi käyttämään huumeita jne voisin veikata et olis pystynyt tuomaan kaverinsa maahan toisellakin keinolla

Jos nämä terroristit olisivat päässeet Eurooppaan lentokoneella niin toki olisivat niin tulleet, koska kumivenereissu ja tallustaminen Euroopan halki ei ole yhtä helppoa kuin istua muutama tunti lentsikassa.

Herää todellisuuteen pahvi.

Mutta kun kirkkohallitus määrää AV:lla mitä tekstejä jätetään, muut poistetaan. Ketä ne sinne modeiksi valkkaa, ei näy meille.

Huokaus.
Ei, suvakki, ei.
Älä nyt lähde tolle linjalle, tiedät kyllä itsekin (jos vain haluat myöntää) olevasi hakoteillä.

Voin kertoa jos päätät olla myöntämättä asiaa (edes itsellesi) että mikään maahantulijoiden tekemä rikos ei ole meille kriitikoille vitsi.

Mutta esimerkiksi minä itse olen YLI 10 vuotta VAROITTANUT ihmisiä holtittamasta maahanmuutosta.
Siis jo kauan ennen vuoden 2015 pakolaisvyöryä.

Uskoivatko ihmiset?
Eivät, sain sen sijaan hullun leiman otsaani.

Paha vain, kertomani asiat (mm raiskaukset ja terrori-iskut) ovat toteutuneet maahantulijoiden toimesta.

Tälläinen saa toisinaan kriitkot suhtautumaan kyynisesti pakolaisten tekemiin rikoksiin.
Ne eivät kuitenkaan ole meille sama asia kuin hauska vitsi, ymmmärräthän eron?

Yhteistyössä