Ei vais, naisen iässähän tuo runoilija jo on . Saulilta hyvä veto, oikea kettu koko mies, on vaan myhäillyt. Onnea Saulille ihan vilpittömästi !!! :flower: :flower: :flower:
peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onnea joo, mutta kyllä salen pisteet laski mun silmissä, liian nuori on hänelle...
No mut jos se on filosofinen ja älykäs. Ei se Tanjakaan paljo nuorempi ollu. Mut tietty Tanjalla elettyä elämään oli takanaan, tämä taitaa olla ihan poikamiestyttö, oletan.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onnea joo, mutta kyllä salen pisteet laski mun silmissä, liian nuori on hänelle...
Ei mun mielestä ole liian nuori. 31v varmaan osaa päättää omilla aivoillaan keneen haksahtaa, ei ole vietävissä kuin parikymppisetAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onnea joo, mutta kyllä salen pisteet laski mun silmissä, liian nuori on hänelle...
no on se kuuskymppiselle äijälle lapsi...Alkuperäinen kirjoittaja teini äitikö:.....tuolla perusteella oisin itse vielä teini, jos 3-kymppinen on lapsi.....
Hei löysää nyt sitä pipaa, se oli vitsi. Itse jo peruinkin sen otsikon sanomalla että ei vais. Mutta Saulin kannalta voisi olla hänen lapsensa. Relaa babe.Alkuperäinen kirjoittaja Haistakaa p'ska:Lapsimorsian?
Että siitäkin pitää jotain pahaa vääntää!
Ja taitaa ollakin ensimmäinen kerta, kun tällä palstalla 31-v nainen onkin lapsi eikä mummo.
..jos Sauli tuntee itsensä 3-kymppiseksi sielultaan?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no on se kuuskymppiselle äijälle lapsi...Alkuperäinen kirjoittaja teini äitikö:.....tuolla perusteella oisin itse vielä teini, jos 3-kymppinen on lapsi.....
No ei tasan ole.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no on se kuuskymppiselle äijälle lapsi...Alkuperäinen kirjoittaja teini äitikö:.....tuolla perusteella oisin itse vielä teini, jos 3-kymppinen on lapsi.....
Kerrankin joku osaa pitää henk. koht. asiat salassa! Hyvä, hyvä! Saulin pisteet vaan nousee vuosi vuodelta!Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:OHO nyt revähti pommi.SEURUSTELLUT Sauli Jennin kanssa 2vuotta.Miten ovat pystyneetkin pitämään salassa .Ei ymmärrä.
SAuli on äijä. Mielestäni juuri tuosta pojot hänelle.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:OHO nyt revähti pommi.SEURUSTELLUT Sauli Jennin kanssa 2vuotta.Miten ovat pystyneetkin pitämään salassa .Ei ymmärrä.
se voi olla... mut anyways, mun mielipide on mun mielipide ja se on se, että nainen on liian nuori ja huomaa sen jossain vaiheessa... vaikka sauli olisi kakskymppinen sielultaan..Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:..jos Sauli tuntee itsensä 3-kymppiseksi sielultaan?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no on se kuuskymppiselle äijälle lapsi...Alkuperäinen kirjoittaja teini äitikö:.....tuolla perusteella oisin itse vielä teini, jos 3-kymppinen on lapsi.....
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Kerrankin joku osaa pitää henk. koht. asiat salassa! Hyvä, hyvä! Saulin pisteet vaan nousee vuosi vuodelta!Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:OHO nyt revähti pommi.SEURUSTELLUT Sauli Jennin kanssa 2vuotta.Miten ovat pystyneetkin pitämään salassa .Ei ymmärrä.