mullaki kesti aikansa ennenku välähti mut ei mitään hyötyä vaikka sain auki ku ei leikkaa niin ei leikkaaEn edes toista ruutua auki saa :/ avutonta.
No mulla on auki vasta vasen 4 ja siitä yksi sana. Mikä on aika keskeinen "hahmo" spiritimissä?Onko joku saanut kaikki neljä aloitussanasta lähtevää? Multa puuttuu se vasen 4 ja ylös väliviivalla. Ideat loppu...
No siis nelikirjaiminen mulla on auki ja siitä eteenpäin yksi sana. Mutta en mä keksi mitään muuta. Mä en tajua miten te keksitte näitä.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;28705242:alotussanasta ekana mieleen tuleva
nelikirjaiminen puuttuu mut väliviivallinen on se pelialustaOnko joku saanut kaikki neljä aloitussanasta lähtevää? Multa puuttuu se vasen 4 ja ylös väliviivalla. Ideat loppu...
davidista tulee yks symbolien keksi sitä 4:jää mutta kaikki muut oon saanu etenemään, tökkäs davidin kohalla. any ideas ?
Mitä eri nimiä sille keskeiselle hahmolle on?Se oikea alakulman 6 on mun mielestä keskeinen "hahmo" spiritismissä. Mut tuo vasen 4 ei aukee...