Joko on pistetty lämmöt päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Riittää kyllä jos vääntää patterinsa nollille.
Riippuu toki rakennuksesta. Eli jos seinänaapureilta ei siirry yhtään lämpöä viereiseen asuntoon, niin sitten riittää tuo pattereiden sulkeminen. Mutta jos siirtyy ja haluaa viileämmän asunnon, niin ikkuna on laitettava auki.

Meillä oli viime talvena just tolleen eli molemmat naapurit vissiin palelijoita, koska mun ei tarvinnut laittaa koko talvena lämmitystä päälle ja silti saadakseni miellyttävän viileän asunnon, jouduin pitämään ikkunoita auki.

Täällä vetää niin paljon ovista ja ikkunoista, ett ei taida naapurin lämmitykset paljon haitata :D

Mutta ei se paljoa maksa, jos tonne skv.lle kilautan ja tiedustelen koska ois mahdollista saada lämpöä =) Vilukissa kun olen

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Täällä vetää niin paljon ovista ja ikkunoista, ett ei taida naapurin lämmitykset paljon haitata :D

Mutta ei se paljoa maksa, jos tonne skv.lle kilautan ja tiedustelen koska ois mahdollista saada lämpöä =) Vilukissa kun olen
Soita ihmeessä ja kysy. Ei ole kiva, jos kotona on liian kylmä tai liian kuuma.

Mä viime talvena mietin, kuinkakohan kuuma noissa naapureiden asunnoissa on. Kun ulkona oli kuukausia ollut lämpötila alle 10 astetta, mulla ei lainkaan lämmitys päällä, nukuin ikkuna auki ja silti meillä oli 20-21 astetta sisällä lämmintä. Jostainhan sen lämmön nimittäin oli pakko meille tulla, mutta ulkoa se ei voinut tulla eikä omasta lämmityksestä, joten en keksi muuta kuin naapurit.

Ei. Sanoinkin miehelle että koitan nyt olla laittamatta, että tottuisin tähän hieman viileämpään huoneilmaan.
Tosin mietin tietysti että miten tuon vauvan kanssa, ettei ihan palellu lattialla maatessaan..

Yhteistyössä