Joko on lähtö lähellä...?

• Viestiketjun aloittaja Charlotiina
  • Ensimmäinen viesti
Charlotiina
Mullakin -tietämättömällä ensisynnyttäjällä- olis kysymys limatulpasta. Eilisessä sisätutkimuksessa terkkari totesi että kohdunsuu olis "jo melko hyvin auennut, kun on esikoisesta kyse"...yksi sormi menee kuulemma läpi ja vauvan pään voin tuntea. Hmm. Tarkoittaako tämä, että se kuuluisa limatulppa on jo irronnut? Kun eikös juuri se sulje sen kohdunsuun? Tiedän kyllä, että sitä ei aina itse huomaa...en siis ole itse huomannut. Terkkari ei oikein vastannut mitään mun kysymykseen, sanoi vaan että kohdunkaula ei kyllä ole lyhentynyt. HÄH?! Mitä tää kaikki tarkoittaa...Oon nyt viikolla 38. Jos jollain on jotain hajua, kiitos paljon jo etukäteen!

itsellä paikat auki oli jo kolme(3) senttiä ja limatulppa tallessa kunnes lääkäri teki ns.rajun sisätutkimuksen ja pyöräytteli kalvoja(sikiökalvoja) niin että rintalastan alla tuntui pyörähdyksiä siitä kaksi tuntia niin alkoi limatulppa irtoomaan,irtoili la ja su ja tiistai iltana lähti synnytys käyntiin :)
Näin meni mulla,kyseessä kolmas lapsi,jollakin toisella voi mennä ihan toisella tapaa,niin pirskatin yksilöllistä :D ;)
Eiköhän se lapsi sieltä kohta tule yksikään sinne ei ole jäänyt ;)
nauti loppu raskaudestasi :hug: :)

Yhteistyössä