Ja kitkarenkaat ei sitten ole kesärenkaat. Juuri luin jonkin jutun lehdestä että se on erittäin huono vaihtoehto pistää kuluneet kitkat alle kesäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Iines Ankka ankkalinna:Meillä on nyt kitkat vaihdettu kesäksi.
Asutaan mekin Turussa, mutta kyllä vielä on mun mielestäni vähän liian aikaista. Mikä kiire teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, luulen et mies vaihtaa viikonloppuna =) turussa asustelaan =)
ei mikään, mut turha niitä nastoja on kuluttaa.. mä en jaksa uskoa enää valtaviin pakkasiin... ajelee aamulla sit vähän rauhallisemmin jos pakkasaamu vielä tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Asutaan mekin Turussa, mutta kyllä vielä on mun mielestäni vähän liian aikaista. Mikä kiire teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, luulen et mies vaihtaa viikonloppuna =) turussa asustelaan =)
Kiva asenne... toivottavasti mä en aja sua vastaan, kun liukastelet niillä kesäkumeilla... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei mikään, mut turha niitä nastoja on kuluttaa.. mä en jaksa uskoa enää valtaviin pakkasiin... ajelee aamulla sit vähän rauhallisemmin jos pakkasaamu vielä tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Asutaan mekin Turussa, mutta kyllä vielä on mun mielestäni vähän liian aikaista. Mikä kiire teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, luulen et mies vaihtaa viikonloppuna =) turussa asustelaan =)
voi elämä ei mua tarvii pelätä, osaan sen verran hyvin ajaaAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Kiva asenne... toivottavasti mä en aja sua vastaan, kun liukastelet niillä kesäkumeilla... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei mikään, mut turha niitä nastoja on kuluttaa.. mä en jaksa uskoa enää valtaviin pakkasiin... ajelee aamulla sit vähän rauhallisemmin jos pakkasaamu vielä tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Asutaan mekin Turussa, mutta kyllä vielä on mun mielestäni vähän liian aikaista. Mikä kiire teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, luulen et mies vaihtaa viikonloppuna =) turussa asustelaan =)
Ei sitä pakkasta tarvitse olla valtavasti, pari astetta ihan riittää.
No ei millään pahalla, mutta ei se hyvä ajotaito paljon auta, jos auto lähtee kurvissa lapasesta. Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, mikä kiire ihmisillä on vaihtaa niitä renkaita. Ei ne nastat sen kummemmin enää parissa viikossa kulu. Musta se on vaan aika iso riski lähteä vielä vaihtamaan, kun sää on niin epävakaista. Minä aamuna tahansa voi olla taas monta senttiä lunta maassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voi elämä ei mua tarvii pelätä, osaan sen verran hyvin ajaaAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Kiva asenne... toivottavasti mä en aja sua vastaan, kun liukastelet niillä kesäkumeilla... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei mikään, mut turha niitä nastoja on kuluttaa.. mä en jaksa uskoa enää valtaviin pakkasiin... ajelee aamulla sit vähän rauhallisemmin jos pakkasaamu vielä tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Asutaan mekin Turussa, mutta kyllä vielä on mun mielestäni vähän liian aikaista. Mikä kiire teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, luulen et mies vaihtaa viikonloppuna =) turussa asustelaan =)
sattuu oleen verissä ja tosiaan, jätetään auto kotiin sitten jos oikein pahalta näyttää mitä en ollenkaan enää usko..
hui, tajuutko kuin paljon pelotat saraldoa??Alkuperäinen kirjoittaja päätön:on jo =)
säätiedotuksen mukaan näyttää reilun viikon olevan +10 hujakoilla, joten en mä odota et sit huhtkuun puolivälin jälkeen enää lunta kauheasti tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:No ei millään pahalla, mutta ei se hyvä ajotaito paljon auta, jos auto lähtee kurvissa lapasesta. Mun on vaan kovin vaikea ymmärtää, mikä kiire ihmisillä on vaihtaa niitä renkaita. Ei ne nastat sen kummemmin enää parissa viikossa kulu. Musta se on vaan aika iso riski lähteä vielä vaihtamaan, kun sää on niin epävakaista. Minä aamuna tahansa voi olla taas monta senttiä lunta maassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voi elämä ei mua tarvii pelätä, osaan sen verran hyvin ajaaAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Kiva asenne... toivottavasti mä en aja sua vastaan, kun liukastelet niillä kesäkumeilla... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras :ei mikään, mut turha niitä nastoja on kuluttaa.. mä en jaksa uskoa enää valtaviin pakkasiin... ajelee aamulla sit vähän rauhallisemmin jos pakkasaamu vielä tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Asutaan mekin Turussa, mutta kyllä vielä on mun mielestäni vähän liian aikaista. Mikä kiire teillä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, luulen et mies vaihtaa viikonloppuna =) turussa asustelaan =)
sattuu oleen verissä ja tosiaan, jätetään auto kotiin sitten jos oikein pahalta näyttää mitä en ollenkaan enää usko..
Kysyin just omalta mieheltä, että meinaatko vaihtaa kohta renkaat. Se katsoi mua kuin vähä-älyistä ja totes, että hulluko oot.