Joko minun vuoro plussata!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joko nyt minäkin....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joko nyt minäkin....

Vieras
Tahtoisin vähä keskustelukavereita.

Mulla viime kuussa oli muutaman pvän etuajassa menkat. Normaalia huomattavasti niukemmat ja lyhemmät. Menkkoja ennen ja jälkeen olllut alavatsa kipua ja nippailua, tissit turvonneet ja arat(myös nännit), päätä särkee lähes kokoajan, kauhea väsy vaikka nukkuisi kuinka paljon. Heräilen yöllä vähintään 2 krt vessaan. Nyt sitten alkoi kauheat ilmavaivat?!?

Tein testin menkkojen odotettuna alkamispvänä ja nega oli. Nyt sitten alkoi juuri menkat (3pvä myöhässä). Mutta ei ollenkaan normaalin oloisesti, niukkaa vuotoa ja hyytymiä paljon.

Olinko mahdollisesti raskaana tai olisiko minulla vieläkin mahdollisuus olla?

Näiden menkkojen jälkeen olen menossa lääkärin vastaanotolle ja sielä selvitellään lisää. Nyt vain tahtoisin keskutelukaveria.

Auttakaa turhautunutta. ❤️
Kiitos!

Tahtoisin vähä keskustelukavereita.

Mulla viime kuussa oli muutaman pvän etuajassa menkat. Normaalia huomattavasti niukemmat ja lyhemmät. Menkkoja ennen ja jälkeen olllut alavatsa kipua ja nippailua, tissit turvonneet ja arat(myös nännit), päätä särkee lähes kokoajan, kauhea väsy vaikka nukkuisi kuinka paljon. Heräilen yöllä vähintään 2 krt vessaan. Nyt sitten alkoi kauheat ilmavaivat?!?

Tein testin menkkojen odotettuna alkamispvänä ja nega oli. Nyt sitten alkoi juuri menkat (3pvä myöhässä). Mutta ei ollenkaan normaalin oloisesti, niukkaa vuotoa ja hyytymiä paljon.

Olinko mahdollisesti raskaana tai olisiko minulla vieläkin mahdollisuus olla?

Näiden menkkojen jälkeen olen menossa lääkärin vastaanotolle ja sielä selvitellään lisää. Nyt vain tahtoisin keskutelukaveria.

Auttakaa turhautunutta. ❤️
Kiitos!

Myös huomattavaa turvotusta on. Ja tupakki maistuu pahalta ja tulee huono-olo polttamisen jälkeen.

-alottaja

Noi on normi menkka oireet, minulla nippailee mahassa välillä jo kierron 10 päivästä eteenpäin ja joskus vuoto on niukka ja joskus runsaampi..Ei se mitään sano. Ei ole sinun vuoro plussata, voihan olla ettei sinulla koskaan tärppää.

Myös huomattavaa turvotusta on. Ja tupakki maistuu pahalta ja tulee huono-olo polttamisen jälkeen.

-alottaja
Kannattaa miettiä onko edes kiire tulla raskaaksi jos tupakki maistuu. Täällä rv 23, tupakasta ja varsinkin pikkusikareista tulee melkein joka kerta huono olo vaikka olen vähentänyt alle askiin päivässä. Krapulatkin kestävät päivän asemasta kaksi päivää vaikka en olisi juonut edes sammumiseen asti eikä yleensä tee mieli juoda lisää kuin vasta kolmantena. Riemut vähenevät koko ajan. :(

Yhteistyössä