Mä en halua ruskettua. Olen tyytyväinen ihonväriin. Auringon ottaminen vanhentaa ihoa.Menkää otaa aurinkoa!! Sit loppu toi paska valitus kun ootte ruskeita. jos on lämmin nii ottaa aurinoa jos on pakkanen nii on sisällä. palo mieluummin aina ulos nyt voi olla ulkona!! Tänään eiooees paistanu
Ei vanhenna!! kalpee kunoot niin se vanhentaa ja rusketus tosi kaunis aina. parempi vik ihan punanenki kun valkonen iho ja jos punanen tukka nii kauheeta mä tappaisin iteniMä en halua ruskettua. Olen tyytyväinen ihonväriin. Auringon ottaminen vanhentaa ihoa.
Iho huononee jos joka vuosi ottaa aurinkoa. Mä näytän nuoremmalta mitä olen.Ei vanhenna!! kalpee kunoot niin se vanhentaa ja rusketus tosi kaunis aina. parempi vik ihan punanenki kun valkonen iho ja jos punanen tukka nii kauheeta mä tappaisin iteni
Etkä näytä,et ainakaan niiden kuvien perusteella mitkä sinne teidän rinkir*nkkuketjuun joskus laitoit.Iho huononee jos joka vuosi ottaa aurinkoa. Mä näytän nuoremmalta mitä olen.
Ei niin, kuvien perusteella näytti ainakin 48 v. turvonneelta alkohoolia runsaasti nauttivalta pubiruusulta.Etkä näytä,et ainakaan niiden kuvien perusteella mitkä sinne teidän rinkir*nkkuketjuun joskus laitoit.
Etkä näytä,et ainakaan niiden kuvien perusteella mitkä sinne teidän rinkir*nkkuketjuun joskus laitoit.
Miks pitää olla noin ilkee toiselle??Ei niin, kuvien perusteella näytti ainakin 48 v. turvonneelta alkohoolia runsaasti nauttivalta pubiruusulta.
Tuo on sama tyyppi koko ajan, mollaa milloin ketäkin ja melko surullista, että elämä näyttää keskittyvän siihen. Jokin isompi trauma taustalla, veikkaan mä.Miks pitää olla noin ilkee toiselle??
Hellettä tuosta on turha syyttää, mutta voisko johtua jostain muusta traumasta?