Mä oisin tossa kans ollut menossa aamuhölkälle, mutta pakkasta sen verran näin aamusta että pitänee katsoa sitten päivällä Josko lauhtuis hiukan . Se aamulenkki vaan antaa aina kivasti energiaa koko päivään.Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:Jep kuudelta nousin ylös ja kahvia kohta pannullinen mennyt.
Ulkona rapsakka ilma tässä mietin kehtaisko lenkille lähtee liukastelemaan. Eilen kun meinas persuus mustua kun liukastelin tunnin eikä hiekkaa ollut hitustakaan tiellä.Nyt tuntuu kyllä luissa eilinen
Ja Oikein hyvät huomenet!
Mä liukastelin äsken postilaatikolle ja se riitti mulle :saint:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä oisin tossa kans ollut menossa aamuhölkälle, mutta pakkasta sen verran näin aamusta että pitänee katsoa sitten päivällä Josko lauhtuis hiukan . Se aamulenkki vaan antaa aina kivasti energiaa koko päivään.Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:Jep kuudelta nousin ylös ja kahvia kohta pannullinen mennyt.
Ulkona rapsakka ilma tässä mietin kehtaisko lenkille lähtee liukastelemaan. Eilen kun meinas persuus mustua kun liukastelin tunnin eikä hiekkaa ollut hitustakaan tiellä.Nyt tuntuu kyllä luissa eilinen
joo se on kyllä totta kun aamulla käy lenkillä niin on sitten virtaa koko päiväksi.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä oisin tossa kans ollut menossa aamuhölkälle, mutta pakkasta sen verran näin aamusta että pitänee katsoa sitten päivällä Josko lauhtuis hiukan . Se aamulenkki vaan antaa aina kivasti energiaa koko päivään.Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:Jep kuudelta nousin ylös ja kahvia kohta pannullinen mennyt.
mahtavaa ja raikasta lenkkiä !!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:marabou oikein hyvää päivää lenkkeilyn merkeissä :wave:
Minä nimittäin lähden nyt menemään ja nauttimaan hämärästä ja kirpeästä pakkasesta.