hiajia
naiset pelkää, et sua muut muijat koko aika vamppaa, resupekampi joutuu puolestaan vonkaan
why not?? kyllä se naamakin nyt hiukan vaikuttaa asiaan vaikkei pääasia olekaan.No en tod. laita omaa kuvaa Kaksplus palstalle.
Nooh, kyllä varmaan kuka vaan menis jos olis ulkonäköö siihen. Tosin ei tuolla läheskään kaikki oo ees kauniita. Mutta tuo on mun tyyppiä. Emmä ny tarkoita, että tarttis olla just toi, mut ton tyyppinen esim. kelpais.Mä oon alle kolmikymppinen mies, eikä vois vähempää kiinnostaa iltapäivälehtien vosut. Riittää, kun avaa silmät, niin kaupungilla tulee vastaan kymmenittäin huomattavasti kauniimpia naisia. Ja heissä on vielä sekin hyvä puoli, että ovat älynneet olla menemättä iltatytöiksi. Tulehan säkin mies34 pois sieltä peräkammarista ja kasvata hieman itsekunnioitusta, niin eiköhän niitä kuumia kinkkuja ala haaviin jäämään.
Sun tyyppiä. 14 vuotta nuorempi ja jonka keskustelutaidot on vastausten perusteella ihan huikeaa luokkaa. Kato ny aikunen äijä peiliin. "Vähän kaikkea, kaikki käy, iloinen ja vähän ujo, vaaleanpunainen, veneen ja kavereita".Emmä ny tarkoita, että tarttis olla just toi, mut ton tyyppinen esim. kelpais.
Ikäni: 20
Kotipaikka: Vantaa
Horoskooppini: Kalat
Lempivärini: Vaaleanpunainen
Millainen luonne olen: Iloinen ja vähän ujo
Mies, joka saa minut syttymään: Oma mieheni
Suosikkinäyttelijäni: Eva Longoria, Bruce Willis, Vin Diesel, Eva Mendes
Katson TV:stä: Vähän kaikkea
Mielimusiikkini: Kaikki käy
Autiolle saarelle ottaisin mukaani: Veneen ja kavereita
Terveiseni Iltalehden lukijoille: Värikästä syksyä!
Okei, voit lähtee menee. ei usko erkkikään enää.Tarkotin tossa typyssä lähinnä ulkonäköpuolta. Ja ei sinällään, emmä haluukkaan mitään räiskyvää persoonaa joka on joka toinen päivä seko ja joka toinen päivä ei... Tasanen luonne ja iloisuus ja positiivisuus on tärkeitä naisella. Norsunvittunaamoja ei viitti kattoa, etenkään rumia sellaisia.
Eikä ikäero 14v ny oo mitään. Parempi, että vähän on eroo, koska kuiteskin ku ite oon 50 ni muija 36. Se on aika ok. Ei tartte lähtee sit 50v metsästelee nuorempii.
Älä viitti. Oomma ny pilluu saanu elämässä ja monta kertaa, ettei siit oo kyse... Hoh hoh mitä heittoja.Hei tää on provo, älkää nyt tosissaan neuvoko Aivan varmasti toi ukko on toivoton naisten kanssa eikä koskaan saa keneltäkään pillua, mutta muu on satua.
Tarkotin tossa typyssä lähinnä ulkonäköpuolta. Ja ei sinällään, emmä haluukkaan mitään räiskyvää persoonaa joka on joka toinen päivä seko ja joka toinen päivä ei... Tasanen luonne ja iloisuus ja positiivisuus on tärkeitä naisella. Norsunvittunaamoja ei viitti kattoa, etenkään rumia sellaisia.
Eikä ikäero 14v ny oo mitään. Parempi, että vähän on eroo, koska kuiteskin ku ite oon 50 ni muija 36. Se on aika ok. Ei tartte lähtee sit 50v metsästelee nuorempii.
Joo nii lähenki. Mut huomenna mä isken baarist namumuijan ja lähetän kuvan tänne, ni saatte nähä et kyl homma multaki luonnistuu. Että revi ite siitä.Okei, voit lähtee menee. ei usko erkkikään enää.
On kyllä helvetin hyvännäkönen mimmi. Mut varattu. Voi sitä onnenpekkaa joka tonne pääsee kastamaan... huh huh. Kyllähän tota tuuppais. Nam.
No kuule teepä se. Ja laita toinen kuva vielä viikon päästä JOS ON mitä lähettää.Joo nii lähenki. Mut huomenna mä isken baarist namumuijan ja lähetän kuvan tänne, ni saatte nähä et kyl homma multaki luonnistuu. Että revi ite siitä.
Mutta silti tulee ulkonäköä ensin katsottua.Näin päälle kolmekymppisen naisen näkökulmasta, ulkonäkö ei tule ensin. Miehen pitää olla sanavalmis ja itsevarma. Mies vie ja mie vikisen