Jokin ei nyt täsmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meak

Vieras
Meillä hajosi eilen lasikulho. Selityksenä sain että kulho oli nostettu lattialle pois tieltä kun kaapista etsittiin toista astiaa ja sitten piirakkavuoka olikin tipahtanut kaapista kulhon päälle jolloin kulho särkyi. OK tähän asti kaikki hyvin, mä inhosin sitä lasikulhoa mutten raaskinut hävittää, ja piirakkavuoka säilyi ehjänä. Kaikenkaikkiaan selitys tuntui uskottavalta.

Tänään hain jotain ko. kaapista ja huomasin että kaapin ylähyllyllä olevassa mehukannussa on iso pala lasia (n. kämmenen kokoinen). Mun järkeeni ei vaan mahdu miten se on päätynyt sinne kannuun? Jos kannu on ollut myös lattialla (hyvin mahdollista) niin se kannu on kuitenkin korkeampi kuin hajonnut kulho, jotenkin vaikea kuvitella että iso pala lasia pomppais niin paljon. Huolestuttaavaa on kun en tiedä varmaks mitä tapahtui ja että kuinkahan laajalle niitä sirpaleita on levinnyt? Selvästikkään hajoittaja ei ole siivonnut riittävän tarkkaan, toisaalta en odottanutkaan koska hän ei osaa käyttää meidän imuria. Kauheen kiva olis jos olis suoraan sanonu että hajos enkä saanu kaikkea siivottua. Nyt mä joudun arvaileen mistä kaikkialta niitä sirpaleita vielä löytyykään.

Yhteistyössä