jokaisella naisella on 1000 e edestä kosmetiikkatuotteita kaapissaan??!!

• Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti
:O
Tuli tosta meikkiketjuista mieleen. Luin tän jutun vasta jostain lehdestä. Pidin itse summaa todella suurena. Iteltäni ei varmasti löydy ku ehkä 200 euron edestä ja siihen saa kyllä laskea ihan kaikki. Siis hiustenhoito/muotoilutuotteet, rasvat, meikit. Vai löytyykö jollain todellakin tuon summan edestä kosmetiikkaa kaapistaan? Vai oonko mä nyt unohtanu jotain laskuista?

mikä kaikki lasketaan kosmetiikaksi? Kyllä mulla jää reippaasti alle sataseen, vaikka kaikki hiustenhoitoaineetkin laskettaisiin mukaan

ja muoks.. se olikin tonni tossa aloituksessa eikä satanen :ashamed:

jaa
Kyllä mulla varmaan lähelle menee, kun lasketaan useat eri hajuvedet, meikit, hiustenhoitotuotteet, karvanpoistotuotteet ja kaikki muut rasvat ja hilavitkuttimet mitä sieltä nyt löytyy...=)

vieras
juu ei minullakaan ole,ehkä tuo 100 tai2 arvosta,minulla kun on atoopinen iho .ei kotihoidon tuella paljoo shoppailla.mutta jos nyt miettii niin mun puuteri jossa meikki voide ,maybelinen niin on 20 e,sitä vaan että jos esim allergiaa niin maksaahan nämä tai ostaa jonkun luksus tuoteen

ap
no hyvä ettei muiltakaan löydy! :D mä tosiaanki mietin et mitä ihmettä mun pitäis tajuta ostaa et saisin ton summan kasaan... Mut ehkä monilla onki ihan muita tuotteita ku Lumenen ja Avonin halppiksia kuten mulla. Shampootkin on usein ihan halppiksesta ostettuja :/ Mut ihan hyvin oon kyl noilla pärjänny.
Ei muuten kukaan satu muistaan missä lehdessä tää juttu oli vasta?

WHAT?
Siis miten joku pärjää 200e kosmetiikkavarastolla :(

Mulla menee reilusti yli tuon tonnin. Meikkipussi yksistään on yli tonnin paukku: valokynä, peiteväri, luomenpohjustus, meikinpohja, meikkivoide, puuteri, valopuuteri, poskipuna (4erilaista), aurinkopuuteri, rajauksia (ainakin 6erilaista), luomivärit (kymmeniä), ripsiväri, huultenrajaukset (ehkä 5), huulipunia, huulikiiltoja.

Ja sitten päästään ihonhoitoon, kuorintaa, putsaria, kasvovettä, naamiota, seerumia, silmänympärysvoiden, silmänympärysnaamio, päivävoiden , yövoide, tehokosteuttaja, kynsinauhavoide, kynsilakkoja, käsivoiden, jalkavoide, kosteusemulsio, vartalonkuorintavoide, jalkojenkuorinta, jalkakylpy, suihkugeeli... Olen varma, että jotain puutuu..

Jos ihan kaikki lasketaan mitä oon säilöny niin varmasti on 1000eurolla.. Oonki hamsteri noiden suhteen..

Jos pientä laskelmaa tekee niin:
- Puutereita uusia ja vanhoja oisko 6 = n. 10?/kpl
- Ripsivärejä 4kpl = n. 10?/kpl
- Meikkivoiteita 2kpl = n. 15?/kpl
- Luomivärejä= 15kpl = 8?/puteli
- Kynsilakkoja = 20kpl = 6?/kpl
- Kasvovoiteita 4kpl = n. 10?/kpl
- Rajauskyniä 10kpl = n. 7?/kpl
- Kylmakyniä 2kpl = 7?/kpl
- Vartalovoiteita = 10 eri sorttia = 12?/puteli
- Hiusgeelejä, hoitoaineita, lakkoja, vahoja, vaahtoja ym = 20putelia = n. 5?/tuote
- Shampoot, ym suihkukamat = 8kpl = 4?/puteli
- Karvojenpoistojutut = 4kpl = 10?/kpl

Tähän lisäksi kaikki valokynät, hileet, ym ym ym..

Näistä tulis jo 800 eikä oo edes kaikki :D

HAJUVEDET! Niistä tulee ainaki se loppu 200 euroa :D

Yhteistyössä