E
ei joluaatto aamua-kiitos
Vieras
siis esikoisen lapseni mummu vaatii maltaita, suurinpiirtein kuun taivaalta itselleen MINULTA joululahjaksi... ja koko muu EXä-UKKONI sisaret siis odottavat tottakai minulta paljon lahjoja... KUTEN JOKA JOULU, viimeksikin pettyivät aikuiset ihmiset kun oli vain 1 paketti per pää... No ei siinä vielä kaikki, mutta tietenkään he eivät osta minulle mitään lahjoja ( tämä ihan ok) MUTTA EIVÄT MYÖSKÄÄN OSTA MUILLE LAPSILLE MITÄÄN JOULUKSI. Pyytävät aina jouluaattona aamu-palalle, mutta ehei joka joulu olen nuille kahdelle muulle lapselle ottanut omat joulueväätkin kun ei saa syödä siellä mummulassa kun "heidän lapsenlapsi " ja minä... Onpas taas kiva roudata muitten lasten lahjat sinne, että kaikki lapseni saisivat avata samaan aikaan aamusta edes yhet paketit.. en käsitä en.. tänä jouluna mie on osta mittää kallsita kellekkään, kuitenkin 7 aikuista lahjaa ruinaavat vaan vien kaikille yhteiseksi herkkukorin, saa taas tuhlata kameran filmiä pettyneisiin ilmeisiin kun lahjat avataan... V*tuttaa tämmönen kyl vähä-