Joka iltainen taistelu nukkumaanmenosta.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o

Vieras
Tuo 2v. on ihan mahdoton.... Pitää mennä sen viereen siihen ylipieneen sänkyyn ja nukahtaminen kestää parhaimmillaan tunnin. Nukkuu isoveljen kanssa samassa huoneessa. Mietiskelin eilen illalla kun siellä makoilin, pitäiskö sille ruveta järjestämään sitä omaa huonetta vai mikä auttais?
Kuitenkin kello 23 lompsii meidän sänkyyn....
hermo alkaa mennä, olis illalla muutakin tekemistä ku maata sen sängyssä....
Vinkkejä, kiitos!

Kun palvelua saa, sitä myös vaatii... 2 vuotiaalle voi jo hyvin tehdä selväksi, että omassa sängyssä nukutaan, sinne nukahdetaan yksin ja siellä nukutaan koko yö. Parin yön itkun jälkeen yöt ja illat sujuvat paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Kun palvelua saa, sitä myös vaatii... 2 vuotiaalle voi jo hyvin tehdä selväksi, että omassa sängyssä nukutaan, sinne nukahdetaan yksin ja siellä nukutaan koko yö. Parin yön itkun jälkeen yöt ja illat sujuvat paremmin.

Meillä ei ole mennyt noin. Jatkuvaa tappelua

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja o:
No tätä nimenomaan ei voi harrastaa, kun nukkuu veljensä kanssa samassa huoneessa. Häiriintyy veikan yöt...

Oisko veikalle korvatulppia tai jotain kuulokkeita mahdollisesti? =)
Samoilla linjoilla kyllä olen, et ei kannata ihan kaikkeen suostua.

No ei siltäkään voi vaatia, on just saanu yöraudat ja vähän totuttelemista niiden kanssa. Jos joulun välipäivinä ottais asiakseen. Veikka vois sitten nukkua siskonsa sängyssä....

No kertokaa, miten???? Vien sänkyyn ja annan huutaa, niinkö? Mun hermo ei kestä sitä....

Viet sänkyyn ekana iltana todennäköisesti yhden tuhat kertaa huutavana, älä luovuta. Olet lähellä, vaikka ovella, ettei jää ihan yksin. Kyllä sinne nukahtaa jossain vaiheessa, seuraavana iltana enää 900 kertaa. B)

Meidän luupääkin oppi sen 2-veenä, n. viikossa. Loppuaika oli jo huomattavasti helpompaa ja tällä järjellä todella taistelemisen arvoinen! Voi tehdä kotihommia samaan aikaan kun lapset käyvät itse nukkumaan.

No kertokaa, miten???? Vien sänkyyn ja annan huutaa, niinkö? Mun hermo ei kestä sitä....

Ei hän kauaa jaksa huutaa, sanot rauhallisesti ja nätisti, mutta varmasti että nyt on yö ja sinä nukut omassa sängyssäsi, kuten kaikki muutkin.
Tietenkin hän hetken huutaa, kun palvelut otetaan pois, huutaisit kai sinäkin? Mutta kun se huuto ei auta, ei fiksu lapsi sitä montaa iltaa jaksa huutaa. Ja jos sulla menee hermot, niin menee lapsellakin. Siis ole rauhallinen ja lopeta palvelu =)

Meidän luupääkin oppi sen 2-veenä, n. viikossa. Loppuaika oli jo huomattavasti helpompaa ja tällä järjellä todella taistelemisen arvoinen! Voi tehdä kotihommia samaan aikaan kun lapset käyvät itse nukkumaan.[/quote]

Tästä myös haaveilen.... Voiko olla muka enemmän luupäitä olemassa kuin tämä meidän??? ;)

Tästä myös haaveilen.... Voiko olla muka enemmän luupäitä olemassa kuin tämä meidän??? ;)
[/quote]

Täältä ainakin löytyy yksi hulivili ja äärimmäinen jästipää. :D Tsemppiä, se on jokaisen hermonkiristyksen ja kantamisen arvoista! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:

Me annettiin isomman ensinnäkin valvoa vähän pidempään ja sitten jos kiukku jatkui vielä niin sitten sai mennä meidän huoneeseen nukkumaan ja toinen sai melskata lastenhuoneessa omassa sängyssään. Sitten kun itse mentiin nukkumaan kannettiin isompikin omaan sänkyyn. Kyllä se aika nopeasti alkoi sujumaan kun ei annettu periksi vaan talutettiin kerta toisensa jälkeen takasin sänkyyn eikä puhuttu mitään.

Voi elämä, saatte kaikki kuulostamaan niin helpolta...... :(

ei se helppoa ole mut kun jaksaa vähän vaikeaa ni sitte on helppoa. itse en jaksais olla jatkuvasti nukuttamassa ennemmin vähän aikaa taistelua ja sitte rauha maassa

AIKUISENA EHTII ITKEÄ MONET ITKUT YPÖYKSIN!! EI LAPSENA TARVITSE ALOITTAA! Unikouluja on lempeitäkin malleja....ei aina tarvitse huudattaa periaatteella "parin huutoyön jälkeen se tottuu!!"

Yhteistyössä