Joiltakin harmailta puuttuu sisälukutaito ja toisen tulkitsemistaito

Oikeasti v.ituttaa suht usein, ku viesti jää moden haaviin aivan suotta.

Nytkin marja-viesti jäi, toisessa ketjussa, vaikken puhunut kuin niistä ja sokerista.

Pitäisi selailla ketjuja sivuja taaksepäin jos haluaisi nähdä mitkä kaikki viestit ovat jääneet jemmaan eikä moista kukaan viitsi.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja ruuttis
vierailija
Ekko valitti ettei ehdi edes perunoita keittämään, sanoin että ehtii kyllä kun jättää vastailun vähemmälle. Ei se ole hänen velvollisuus vaikka itseeään erehtymättömänä pitääkin
Minusta hänen mielipiteillä ei ole arvoa pennin vertaa.
Totuuksien lateleminen lonkalta nettipalstalla voi aiheuttaa joillekin vakavia ongelmia. Ei ole ihme, että hän on ajautunut hoitamaan avuttomia vanhuksia.
 
Minusta hänen mielipiteillä ei ole arvoa pennin vertaa.
Totuuksien lateleminen lonkalta nettipalstalla voi aiheuttaa joillekin vakavia ongelmia. Ei ole ihme, että hän on ajautunut hoitamaan avuttomia vanhuksia.
Täh!!

Sä elämänkertaharmaa/Alepa-täti voisit jättää arvailut sikseen kun et vieläkään osaa. :mad:
Tuolla toisessa ketjussa vihjaat ilmeisesti että mä olen joku vanhustenhoitaja.

PÄIVÄÄKÄÄN en ole sitä työtä tehnyt.

Ja mä EN harmaile. Onko sulla vaikea ymmärtää, että samalla tavalla ajattelevia on muitakin?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Ja kirjoitat siihen tyyliin että vanhustenhuolto on joku viimeinen työpaikka, mihin vain joudutaan, ei päästä.

VOI v-ttu, sanon minä. Vanhustenhoito on erittäin arvokasta, vaikkakin aliarvostettua ja raskasta työtä. Tiedän nuoria naisia, joille se on kutsumusammatti.

Sun ylimielisyydelläsi ja ylpeydelläsi ei ole mitään rajaa.
Sua tullaan 20-30 vuoden sisään hoitamaan vanhainkodissa, get over it.
Muista olla keljuilematta heille, olet varmaan sietämätön hoidettava.
 
Teitä kahta on huvittava seurata. Eikä kumpikaan huomaa, että olette ihan samanlaisia pohjimmiltaan. Siksi ette toisianne siedä
Älä rinnasta mua häneen, please.

-Mä olen jyrä ja voimakas luonne, mutta suora sellainen. En kieroile ja ripottele palstalle sinne tänne jotain passiivis-aggressiivista rutinaa.
-mä en ees leiki olevani mitään hienoa, hän kuvittelee olevansa.
-mä pystyn kritisoimaan myös omaa puoluekantaani edustavia ja kehumaan välillä vastakkaista puolta, mutta Alepa-täti tarraa Sanna Mariniin kuin hukkuva pelastusköyteen. Sanna Marinia EI saa arvostella, muuten saa tädin vihat niskaan!
Vaikka demaritkin alkaa olla kyllästyneitä Mariniin.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Älä rinnasta mua häneen, please.

-Mä olen jyrä ja voimakas luonne, mutta suora sellainen. En kieroile ja ripottele palstalle sinne tänne jotain passiivis-aggressiivista rutinaa.
-mä en ees leiki olevani mitään hienoa, hän kuvittelee olevansa.
-mä pystyn kritisoimaan myös omaa puoluekantaani edustavia ja kehumaan välillä vastakkaista puolta, mutta Alepa-täti tarraa Sanna Mariniin kuin hukkuva pelastusköyteen. Sanna Marinia EI saa arvostella, muuten saa tädin vihat niskaan!
Vaikka demaritkin alkaa olla kyllästyneitä Mariniin.
Hänelle Sanna on jumala sulla on oma Jumala
 
  • Haha
Reactions: Echo
Miten te tunnistatte ton tietyn harmaan? Kysyn vaan!


Mulle harmaat ovat suht tasaista harmaata massaa :D
En mä ennen tunnistanut harmaita. Mutta on hänen kirjoituksissaan tiettyjä piirteitä.

Se hänen viestinsä tulee pienellä viiveellä, kun ensin on joku kirjoittanu negatiiviseen tyyliin Marinista, feministeistä tai punavihreistä.

Siihen viestiin usein sisältyy omien päivätoimien luettelua "luin lehden, kävin kaupassa". Mikä ei liity sit pskan vertaa aiheeseen.

Sit on se sivallus-osio, ja "minä en voisi"-osio: "mä en lue persujen tekstejä, parin vakiokirjoittajan tekstit ovat kamalaa luettavaa, en voisi olla samassa huoneessa enkä samalla planeetalla heidän kanssaan, jos tuntisin oikeassa elämässä heidät niin vaihtaisin kadun puolta...."

Ja tää tulee konemaisesti. Jotenki fakkiutunu tapaus.
 
En mä ennen tunnistanut harmaita. Mutta on hänen kirjoituksissaan tiettyjä piirteitä.

Se hänen viestinsä tulee pienellä viiveellä, kun ensin on joku kirjoittanu negatiiviseen tyyliin Marinista, feministeistä tai punavihreistä.

Siihen viestiin usein sisältyy omien päivätoimien luettelua "luin lehden, kävin kaupassa". Mikä ei liity sit pskan vertaa aiheeseen.

Sit on se sivallus-osio, ja "minä en voisi"-osio: "mä en lue persujen tekstejä, parin vakiokirjoittajan tekstit ovat kamalaa luettavaa, en voisi olla samassa huoneessa enkä samalla planeetalla heidän kanssaan, jos tuntisin oikeassa elämässä heidät niin vaihtaisin kadun puolta...."

Ja tää tulee konemaisesti. Jotenki fakkiutunu tapaus.

Haa! Tunnistan sittenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä