johtuuko vaan raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keiju84

Jäsen
14.07.2007
613
0
16
tää kamala väsymys? nukuin 9h yö unet, vein tytön tarhaan ja tulin takas nukkuun, nukuin 3 ja puoli tuntia nyt vois alkaa taas nukkuun!!Joka päivä oon nyt nukkunut päiväunet että ees jotenkin jaksais. Oon ollu nyt 3 viikkoa sairaslomalla tän huonon olon takia, pakotan kyllä itteni syömään joka päivä. Johtuuko vaan mahaasukista vai voiko olla jotain muuta?

No,sä olet sentään raskaana ja ainakin mua silloin väsytti ihan kauheasti.Mutta mä kun en ole edes raskaana ja mä voisin vedellä kanssa unia vuorokauden läpeensä ja hereillä ollessa tuntuu kun ei kokonaan edes olis hereillä.

Ettei olis raudanpuutosta? Millä viikoilla olet?
Mulla on samaa vikaa, vaikka nukkuisin 10h yössä(tosin tyttö herättää pari kertaa) ja päiväunet tytön kanssa 1,5-3h, niin siltikin nukahtelen vaikka istualleen jo iltapäivällä. Mulla on rv39... Elättelen toiveita että pian synnytyksen jälkeen olen taas oma pirteä itseni.

Minulla oli noin 10-12 viikolla ihan samanlaista, nukuin päiväunia. 22 viikolla tuli väsymys takaisin. Hb oli alhainen ja aloitin rautakuurin. Nyt taas väsymys helpottanut raudan myötä.

Yhteistyössä