johtuuko naisesta että mies laukeaa nopeasti?

  • Viestiketjun aloittaja seko
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eiköhän se pitäs olla toisinpäin. Eli siis oot niin haluttava et mies ei pysty pidätteleen pitempään. Jos jaksais tunti tolkulla jyystää niin sit kävis mielessä et mikä vikana.
 
Voi johtua, mutta voi olla johtumatta. Taustalla nopeaan laukeamiseen voi vaikka olla kilpirauhasen liikatoiminta. Se on yksi oire miehillä.

Mutta mietihän nyt ihan järjen kanssa: Tuntuu hyvältä, näyttää hyvältä, milläs pidättelet? Tai toisin päin: Jos oikein kammottaisi ja pahalta tuntuisi niin ei kai siinä millään saisi ja toimitus kestäisi "ikuisuuden"? ;)
 
dfdf
Olet epähaluttava ja siksi mies laukeaa nopeasti :D?

Todellista naisen logiikkaa.
Ap:lla ei ole kaikki muumit laaksossa. Kyllähän tämän asian kaikki normi-ihmiset tietävät.

Vai etkö ap ole koskaan saanut itse orgasmia? Jos laukeat joku kerta heti alkuunsa, niin onko mies sinusta silloin ollut vastenmielinen? Ei varmaan mene kenenkään muun logiikan mukaan näin päin.
 
Tämä nyt vain on sellaista ajattelua, että koska liian nopea laukeaminen on huono juttu, niin sen täytyy olla naisen vika. Ei pidä ottaa niin paljoa itseensä. Jos miesystävä sattuu olemaan määräilevää ja rajoittavaa sorttia, niin hän voi käyttää hyväkseen tällaista aiheetonta itsesyyllistämistä.
 
Jos pitkää panoa haluaa
Kannattaa nussia monta kertaa peräkkäin. Kun on kerran lauennut niin toinen kerta ei tule yhtä helposti. Pippelistä lähtee tunto mitä enemmän nussii peräkkäin.
 
"mä"
Mun mies on aina ollut nopea, nuorempana aina vaikeuksia pidätellä, että ees hetken kestäis... iän myötä oppinut hillitsemään ja pidättelemään ja saattaa kyetä pidempiinkin suorituksiin. Mitä useimmin saa seksiä, sitä helpompi pidättää ja nykyään aivan jumalaista seksiä!
 
viaras
Myös kondomin käyttö vähentää tuntoherkkyyttä, samoin alkoholin nauttiminen pienessä määrin (ei liikaa, muuten ei seiso). Eli lasi tai pari viiniä pohjille ja sitten kumin kanssa nylkyttämään...
 

Yhteistyössä