Johanna Broman - selvännäkijä henkiparantaja - kokemuksia tai oletteko lukeneet sen kirjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin kirjan. Uskon, että hän kyllä näkee asioita, mutta silti minun on vaikea ymmärtää, kuinka hän niin vahvana näkijänä voi jättää täysin huomiotta sen, että me sielut elämme useamman elämän maan päällä oppiaksemme erilaisia asioita! Luulisi tälläisen asian kuitenkin tulevan näkiessä esille ja selväksi??

Luin kirjan. Uskon, että hän kyllä näkee asioita, mutta silti minun on vaikea ymmärtää, kuinka hän niin vahvana näkijänä voi jättää täysin huomiotta sen, että me sielut elämme useamman elämän maan päällä oppiaksemme erilaisia asioita! Luulisi tälläisen asian kuitenkin tulevan näkiessä esille ja selväksi??

Samaa ihmettelen mäkin. Olen lukenu mm. Sielujen Matka, jossa selvästi käy ilmi tämä jälleensyntymä ja sielujen vaellus. Siinä kirjassa siis hypnotisoija hypnotisoi satoja ihmisiä vuosien saatossa ja pyysi menemään edellisen elämän kuolinhetkeen ja kysyi mitä tapahtui kuoleman jälkeen. Samantapaisesti kaikki kertoivat mitä tapahtuu. Todella outoa!

Olen nyt lukenut Johanna Bromanin kirjan Selvännäkijän Maailmat ja nyt on menossa Toinen Maailma. Tämä Toinen Maailma on paljon yksityiskohtaisemmin kirjoitettu, että miten se näkee henkimaailman. Ihan mielenkiintoista. Mutta esim. Lisa Williams puhuu myös sielun jälleensyntymisestä