Johan oli uimareissu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkoholi kortille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkoholi kortille

Vieras
Johan oli menoa rannassa,
toki kesä sulattaa ne viimeisetkin aivonrippeet toisilta mutta jotain rotia sentään :( Eräs seurue-perhe?
saapui kera kaljojen,
en nyt jäänyt kyyläämään ja tuijottamaan joiko kaikki mutta kovin oli vihaisia kun tämä reilusti alle kouluikäinen lapsi olisikin halunnut mennä leikki alueelle leikkimään eikä veteen,
lopulta meni veteen.
No toinen ihana tapaus olikin siellä jo,
pikkuhiljaa saikin sen puolen rannasta tyhjentymään kun tämä järjen jättiläinen siellä kovaan ääneen piti mekkalaa.
Koirakin heillä näkyi mukana olevan,
jaTolloksi sitä kutsui.
Tosin sitä en tiedä oliko koiran nimi tuo vai oliko se vaan hyvä huudella kaikille sitä Tollo.
Uimassakin Tollo kävi niin vaikka kyse julkisesta rannasta jossa kietomerkki koirista.
Pois kun olimme lähdössä,
niin yksi hiukan miestä väkevämpää nauttinut koetti tulla vedestä pois mutta kun ei ne jalat kantaneet kunnolla vaan oli todella likellä horjahtaa tosi pienen lapsen päälle :(
Onneksi hänen vanhempansa olikin siinä vieressä heti hollilla ja mitään ei käynyt, tämä juopunut vaan sössötti jotakin että ei tässä mitään minä vaan uin hiukan käsipohjaa ...
tässä vaiheessa me lähdimmekin jo tuosta villilännen uimarannasta ja en tosiaan tiedä soittiko kukaan sinne virkavaltaa paikalle.
Jaa, miksi en itse soittanut?
Siksi kun minulla oli täysi työ hoitaa omat muksuni jotka oli kokopäivän vinkunut uimaan ja ajattelin vain pikaisesti sitten siellä käydä.
Huono selitys tiedän mutta eipä näyttänyt kukaan muukaan soittavan ja todella mielessä kävi mutta rannalla ei todellakaan ollut yhtään sellaista paikkaa joka olisi ollut rauhallinen niin että olisin voinut ne poliisit sinne "salaa" soittaa.
En kuitenkaan halunnut olla se jota sitten virkavallan lähdettyä osoitetaan sormin kuinka tuo soittaa poliisille.
Ja vielä vanhin (15v)
muksuistani kun poistui meitä ennen,
oli hänelle tullut joku miestä väkevämpää mies selventämään kuinka minun pojan pitäisi mennä hänen kotiin hoitamaan hänen 11vuotiasta poikaa kun nyt se on siellä yksin :O
Tässävaiheessa poikani oli vain ottanut jalat alleen ja juossut kotiin.

Eihän tuollainen kivaa katseltavaa ole, mutta oletan Suomessa kesällä olevan paljonkin samanlaista. Ja mitä poliisit voi? Jos ei järjestyshäiriöitä muuta kuin koira, niin ennen kuin poliisit ehtii moisen takia paikalle on omistaja jo toikkaroinut rannalta muualle.

Kännissä oleminen ei ole rikos.

Yhteistyössä