Johan nyt on kumma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Tai siis ei mua haittaa, mutta onhan se nyt kummallista... Viime vk loppuna ei kukaan ollu innostunu ottaan lapsia, ku mulla oli menoo...nyt ku mulla ei olis sitte niin minkäänlaista menoo, ni lapset ei oo kotona :o tai niin niitten iskä tuumas...olin ihan ajatellu et tänä vk loppuna ne olis kotona, ku viime vk loppuna olivat isällään, mut ei kait tuo haittaa. Oikeestaan oon aika onnellinen, ku lapset isille pääsee =)

teillä on asiat sitten hyvin =) tiedän tapauksen,jossa isä näkee lapsiaan vain silloin,kun hänelle sopii ja silloinkin vain muutaman tunnin :/ ja jos äidillä olisi menoa,niin isä sanelee ehtoja,joiden verukkeella voi sitten lapset ottaa :kieh: :kieh: toisinaan ei edes tule hakemaan lapsia,vaikka olisivat etukäteen sopineet asian.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
teillä on asiat sitten hyvin =) tiedän tapauksen,jossa isä näkee lapsiaan vain silloin,kun hänelle sopii ja silloinkin vain muutaman tunnin :/ ja jos äidillä olisi menoa,niin isä sanelee ehtoja,joiden verukkeella voi sitten lapset ottaa :kieh: :kieh: toisinaan ei edes tule hakemaan lapsia,vaikka olisivat etukäteen sopineet asian.

ei meilläkään aina näin ollu. Mutta nyt oon niin onnellinen ku saa sanoo lapsille että pääsette isille vk loppuna =) kyllä exässäki miestä on ruennu löytymään :D

Yhteistyössä