"Joe Biden puhuu yhtä ja tekee toista"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hah hah, täällä sitä vielä tuo yksi jaksaa väittää että vaalit oli vilpilliset... huh huh
Mua vitutti Trumoin valinta aikoinaan paljon, Enemmän se vitutti siksi, että Clinton sai paljon enemmän ääniä, mutta Cambride Analyticsin vilppiä muistuttavalla manipuloinnilla homma kääntyi Trumpille vaalitavasta johtuen. Mutta en mä silti kiistänyt tulosta. Kyllä ne ihan ite sen Trumpin sinne äänesti. Ja kylläpä tästä ilkuttiin. Pidettiin Trumpia nerona kun voitti vaikka sai vähemmän ääniä Oli se ovela veijari.

Nyt Biden sai tyyliin 5 miljoonaa ääntä enemmän ja voitti loppupeleissä aika selvästi. Mut niin vaan sokeat seuraa "kristillistä" idoliaan ja uskoo hänen valheisiinsa.
 
Mua vitutti Trumoin valinta aikoinaan paljon, Enemmän se vitutti siksi, että Clinton sai paljon enemmän ääniä, mutta Cambride Analyticsin vilppiä muistuttavalla manipuloinnilla homma kääntyi Trumpille vaalitavasta johtuen. Mutta en mä silti kiistänyt tulosta. Kyllä ne ihan ite sen Trumpin sinne äänesti. Ja kylläpä tästä ilkuttiin. Pidettiin Trumpia nerona kun voitti vaikka sai vähemmän ääniä Oli se ovela veijari.

Nyt Biden sai tyyliin 5 miljoonaa ääntä enemmän ja voitti loppupeleissä aika selvästi. Mut niin vaan sokeat seuraa "kristillistä" idoliaan ja uskoo hänen valheisiinsa.
Demokraatit, joilta odotan vähemmän kristillisyyttä kuin rebuilta tekevät enemmän kristillisempiä päätöksiä kuin rebut.
 
vierailija
Mua vitutti Trumoin valinta aikoinaan paljon, Enemmän se vitutti siksi, että Clinton sai paljon enemmän ääniä, mutta Cambride Analyticsin vilppiä muistuttavalla manipuloinnilla homma kääntyi Trumpille vaalitavasta johtuen. Mutta en mä silti kiistänyt tulosta. Kyllä ne ihan ite sen Trumpin sinne äänesti. Ja kylläpä tästä ilkuttiin. Pidettiin Trumpia nerona kun voitti vaikka sai vähemmän ääniä Oli se ovela veijari.

Nyt Biden sai tyyliin 5 miljoonaa ääntä enemmän ja voitti loppupeleissä aika selvästi. Mut niin vaan sokeat seuraa "kristillistä" idoliaan ja uskoo hänen valheisiinsa.
TRUMP2024
 
vierailija
Demokraatit, joilta odotan vähemmän kristillisyyttä kuin rebuilta tekevät enemmän kristillisempiä päätöksiä kuin rebut.
Kun minä olin lapsi, minulla oli sellainen lapsenusko. Vanhempana usko minusta katosi, mutta usein ajattelin uskovaisista ihan positiivisesti. Tuntemani uskovaiset olivat mukavia ihmisiä ja reilua porukkaa. Joskus jopa kadejdin heitä. Heillä oli elämässä tarkoitus ja tuntuivat tasapainoisilta ihmisiltä. Eivät tuputtaneet uskoaan.

Nykyään kuva monista uskovaisista on kyllä pahasti muuttunut. Yhtenä syynä on se, että niin moni on jonkun Trumpin puolella. Kaveri, joka voisi olla suunnilleen Ilmestyskirjan peto. Moraaliton, naisia halveksuva valehtelija. Tekee pahaa ajatella, että tuommoinen ihminen on USA:ssa (ja Suomessakin) nimenomaan uskovien suosikki.

Mun mielestä Biden on paljon lähempänä kristinuskon ihanteita. Sama koskee Obamaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma

Yhteistyössä