H
Hitto vie
Vieras
Meillä oli neiti tämän viikon alussa sairas, kuumetta ja kurkunpääntulehdusta. Nyt sitten eilen iski mieheen sama tauti. Tai siis en tiedä onko kurkunpääntulehdusta eikä ole kyllä kuumettakaan mutta nuha. Itse olin sitten eilen kaveriporukan pikkujouluissa, en juonut mitään koska olen raskaana. Siellä jo tunsin että sairaaks olen tulossa. Yöllä kotiuduin kahdelta ja aamulla kun lapsi herätti, aivan jumalaton kurkkukipu ja nuha. Joo, sain jatkaa unia, mutta mies kävi vartin-puolen tunnin välein herättelemässä että joko nousisin että herra itse pääsee nukkumaan. Itsehän se on nukkunut jo iltakymmenestä, melkein 11 tunnin yöunet. No, sain mä ehkä tunnin yhteensä nukkua niin nousin sitten ylös. Siellä se mies makaa, 11 tunnin yöunien jälkeen niin sairaana niin sairaana että. Itsehän olen nukkunut ehkä yhteensä 6 tuntia 
Eli minun vastaus otsikkoon: Meillä mies on aina niin sairas ettei voi tehdä mitään, ja aina siis sairaampi kuin minä! Ja minä hoidan talouden vaikka mulla olis pää kainalossa. HUOH!
Eli minun vastaus otsikkoon: Meillä mies on aina niin sairas ettei voi tehdä mitään, ja aina siis sairaampi kuin minä! Ja minä hoidan talouden vaikka mulla olis pää kainalossa. HUOH!