jo ny prkele on kumma homma!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hetki sitten ovelleni tupsahti raivostunut isä. Mekasti siitä kun olin hänen poikaansa ojentanut!

Syynä tähän oli kun illan suussa kotiin ajelin ni pojat leikkivät fillareitten kanssa tiellä. Mahollisimman läheltä autoa ajetaan. Nooh, tiellä missä rajoitus 60h (suora tie ni liian monet ajaa huomattavasti kovempaa) ni poika aivan yhtäkkiä pyörätieltä auton editse tien toiseen reunaan, nauro viel et selvisin ja kaverit hekotteli tien toisel puolella!! Minä paniikissa survoin jarrua ettei jätkä kolahda konepellille!!!! Sit auto ojanpenkalle ja poika puhutteluun. Ihan asialliseen sävyyn juttelin, sanoin ettei voi noin tehdä, se on ihan typerää lähteä auton kanssa kilpailee koska suhun sattuu paljon enemmän ku autoon siinä vaiheessa ku törmäys tulee... jne.jne...

Ja nyt sit isä tulee huutaa mun ovelle et mitä vttua oot hänen poikaansa mennyt typeräks haukkumaan!!!! Olin ihan :o

Mitä sä sanoit sille isälle?

Mua haukuttiin aikoinaan rasistiksi, kun kerroin yhdelle äidille hänen lapsensa touhuista (lapsi tummahipiäinen, äiti suomalainen), hän kyllä huolehtii lapsestaan hyvin, jne. Kyseinen lapsi harrasti sitä, että juoksi tai pyöräili ihan autojen edestä keskellä katua, ja mm. kiipeili palotikkaita pitkin kerrostalojen katolle asti.

Sanoin sille äidille, että okei, ihan sama, en enää puutu mutta turha kuvitella että jaksan syöksyä apuunkaan jos tenava loukkaantuu.

Alkuperäinen kirjoittaja MinsQ:
Uskomatonta käytöstä isältä :o
Kyllä minä ainakin olisin kiitollinen, jos joku mun muksuja koulusi, jos itse joskus tulevaisuudessa tuota erehtyisivät harrastamaan!

No nimenomaan! Vittu että ihmiset osaa olla ääliöitä!

mitähän olis tullu,jos olisit ajannut päälle...?! Tuskin olisit tässä kertomassa jos " ojentaminen " oli noi kamalaa... Meidän muksuja saa kyllä komentaa,jos hölmöilevät!!

oi vittu..
tässä ne taas nähdään, nykyvanhempien kasvatustavat. KURIA PERKELE.
sitten ne itkee ku mukula kuolee just jossain tuollaisessa tilanteessa, siinä ei paljon enää itkut auta.

Nii joo Kowalski mitäs sitä lasta auttamaan, kun ei jaksa, lapsenhan vika se ettei vanhempansa välitä. Juu, tais olla uhkaus sulta vaan =)

-

Mä luulen tässä että nuo pojat on puhuneet isälle ties mitä saissea...
Saattasitte itsekin uskoa, jos lapsenne kavereineen vakuuttaa =)

Hetken sitä meuhkaamista kuunneltuani sanoin et on tainnut poika isäänsä tulla!!!
Ja jatkoin et ilmeisesti ei ois jarrua tarvinnut painaa vaan ois näköjään ollut paras et sun nicopetteris ois sairaalas letkujen varassa pahimmassa tapauksessa ruumishuoneella!!! Sen jälkeen isä hiljeni, pyysi anteeks ja poistu paikalta.

Ei munkaan sanat mistään viisaasta päästä ollut mut alko kiukuttaa ku isä huus mulle vaik mitä!!!

Mä ainaki olisin hyvin tyytyväinen jos oma jätkäni tommosta tekis ja joku laittais puhutteluun!!!

Minkä ikänen poika on?

Täällä kanssa jätkillä tapana sukkuloida autojen edestä ja muutenkin ajaa keskellä tietä!!!! Oon jo useemman kerran jätkille asiasta sanonut. Pitää vissiin autoon ottaa valokuvat mukaan et mitä tapahtuu ku törmäys sattuu omalle kohalle!!! Mun velipuoli halvaantu just tämän samaisen leikin ansiosta :(

Yhteistyössä